Jan Ambers Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Op diverse TVV-zenders zegt de Strong4355 "Uw abo is niet geldig voor dit kanaal"... De {TVV-CI + kaart} in een Lemon of IDL, en oeps beeld... Hoe dit oplossen?
Johan45 Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Nieuwe cam firmware misschien. Vult u rustig aan !!!
Jan Ambers Geplaatst: 15 maart 2008 Auteur Geplaatst: 15 maart 2008 Ik vermoed dat een cam firmware update via BVN, van gisteren; toch de recentste is? Ook een nieuwe cam uit de verpakking geeft zelfde fenomeen....
joske8000 Geplaatst: 22 maart 2008 Geplaatst: 22 maart 2008 Kijk eens opde site van strongsat.com. Er is voor de 4355 EVO nieuwe software uit die op verschillende manieren kunt binnenhalen (PC en sat) daarna is alles weer top. suc6 Strong 8000; vaste schotel 62 cm monoblock; Sattracker 4.0( 3 flash),lijst Joske8000 Astra/Hotbird), 8000EMU_26-06-2010
Jan Ambers Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Geplaatst: 25 maart 2008 EVO??? Op mijn toestel staat 4355 tout court, ik mag dan aannemen dat er geen update voor is? De firmware soft erin is v1.02 juli2001
Gast EiberSite Geplaatst: 25 maart 2008 Geplaatst: 25 maart 2008 Ook problemen met STRONG SRT 4355 Evolution gehad. Nadat eerst de publieke zenders op zwart gingen volgden ook de commerciele. Net een cam-update gedaan (ontvanger op Net5 en dan via cam-menu updaten) en alles werkt weer ... ik krijg inderdaad ook de melding dat een bepaald kanaal niet in mijn abbo-pakket zit en moet dan eerst op OK drukken ... was dit voorheen ook zo? (Ontvanger is van mijn allerliefste schoonmoeder dus ik weet dat eigenlijk niet). Origineel bericht van: Jan Ambers EVO??? Op mijn toestel staat 4355 tout court, ik mag dan aannemen dat er geen update voor is? De firmware soft erin is v1.02 juli2001 ... lijkt mij dat als je niet de juiste ontvanger hebt de cam-update ook niet door gaat, gewoon proberen lijkt mij.
Jan Ambers Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Geplaatst: 26 maart 2008 Vooreerst is een SRT4355 te updaten kwa firmware? (dus geen SRT4355evolution!) Welke versie en met welk progr? Twee zaken onderscheiden... 1/ Updating van de firmware Ja/nee??? Nu versie 1.02 van 2001 en er is v1.4! ???? 2/ Updating van TVV/CD ci module is de laatst beschikbare, die is dus up to date.... Dat op OK drukken moet ik ook doen maar helpt niet, ik vermoed dus updaten naar firmware 1.4, maar dat lukt niet: geen verbinding met rec???
Jan Ambers Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Geplaatst: 26 maart 2008 Zojuist op een ander forum gelezen: ""Mocht dit NIET werken dan bestaat er de kans dat je een verouderde Strong SRT4355 hebt en dan moet je één extra stap uitvoeren. Bel dan eerst met de strong nederland leverancier in Nieuwegein en daar krijg je een hulp programma toegestuurd die je eerst moet uitvoeren voordat je met de eerder genoemde stap verder kunt gaan............"" Heeft misschien iemand dit programmatje, want die Gein ken ik niet, laat staan zijn tel nr...?
Jan Ambers Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Geplaatst: 26 maart 2008 Ondertussen een programma SRTlink.exe gevonden, en het programma is niet zo "link" als je zou vermoeden, ik kan mijn SRT4355 proggen, maar het is met een *.elf file! Dus de *.bin file met versie 1.4 herkent dit progr niet??? Is er een converterprogr van *.bin=>*.elf voor de SRT4355???
interpol Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Zie ook: http://www.strongsat.com/NL/index.html en http://www.strongsat.com/Download/4355.zip groetjes van john Openbox sg9 HD PVR
Jan Ambers Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Geplaatst: 27 maart 2008 Op de door U gegev link staat progie DnUpmanager, en dit program werkt met een *.bin file voor firmware update. DnUpmanager werkt niet met de SRT4355 zonder E(volution) SRTLink werkt er integendeel prima mee, maar die heeft een *.ELF file als firmware update nodig... Een nieuwe firmware met ELF extensie vb 1.4 heb ik niet en vind ik niet...... grrrrr
interpol Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 ik dacht dat de 4375 NIET Evo hetzelfde was. Die fw heb ik eventueel wel. Moet je alleen even vergelijken met een hex editor. Dan weet je het zeker. groet van john. Openbox sg9 HD PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen