Shotfac Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Vraagje, heb zelf een seca kaart en deze heeft om de 1 en/of 2 maanden een activatiepuls nodig. Vraag: 1 Is dat met de irdeto kaarten precies hetzelfde ? elke maand cq 2 maanden een puls 2 Hoe kan je zien tot welke datum de activatie actief is bij irdeto (gbox of newcamd) of is dat niet mogelijk 3 Kan je deze kaarten nog steeds (gratis) omwisselen voor seca (basispakket) dank voor alle info gr Shotfac Niet katten maar lekker satten------------------------------VU+ SOLO
Timm1983 Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 @ Shotfac Zelf heb ik een Irdeto2 kaart in de kaartlezer van mijn Nokia 9500s, ik laat altijd mijn ontvanger op een NL zender staan (bijvoorbeeld NL1 of RTL4 of SBS6) en de updates komen automatisch door. Bij mijn ontvanger kan ik niet controleren of ik de update al gekregen heb. Irdeto2 kaarten met Basispakket abonnement zijn om te ruilen voor een Seca2 kaart indien gewenst. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Littlesat Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Bij Irdeto-2 heb je om het uur een nieuwe key nodig... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Noordzee Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Zoooo, Dat is wel heel snel achter elkaar. Om de hoeveel seconden komen die activatiepulsen eigenlijk ? Ik merk dat mijn kaartje er de ene keer langer over doet dan de andere keer om de Nederlandese zenders te decoderen na een keywissel. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Snurker Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Origineel bericht van: Littlesat Bij Irdeto-2 heb je om het uur een nieuwe key nodig... Wat dacht je van dagelijks Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Shotfac Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Geplaatst: 17 maart 2008 irdeto omwisselen naar seca smartkaart Weet iemand of hier ook kosten aan verbonden ? want ik lees verschillende meldingen hierover tijdens de kaartwissel in 2007 gr Shotfac Origineel bericht van: Timm1983 @ Shotfac Irdeto2 kaarten met Basispakket abonnement zijn om te ruilen voor een Seca2 kaart indien gewenst. Timm1983 Niet katten maar lekker satten------------------------------VU+ SOLO
youriy Geplaatst: 18 maart 2008 Geplaatst: 18 maart 2008 Origineel bericht van: Shotfac irdeto omwisselen naar seca smartkaart Weet iemand of hier ook kosten aan verbonden ? want ik lees verschillende meldingen hierover tijdens de kaartwissel in 2007 gr Shotfac Als je nou gewoon op de site van cd kijkt. daar staat al deze info.http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=663 clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Shotfac Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Geplaatst: 18 maart 2008 Perfect, dat is wat ik zocht!THANKS Origineel bericht van: youriy Als je nou gewoon op de site van cd kijkt. daar staat al deze info.http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=663 Niet katten maar lekker satten------------------------------VU+ SOLO
gamgra Geplaatst: 19 maart 2008 Geplaatst: 19 maart 2008 @Shotfac, Zelf heb ik onlangs een Irdetokaart met Basis pakket omgeruild tegen een Seca2 kaart. Totaal geen kosten, wel moest ik de Irdetokaart binnen tien dagen retour zenden, anders werd een Faktuur verstuurd @ 59.50 De nieuwe Secakaart werkte al na enkele minuten zonder enige tussenkomst of activatie. Prima service van CanalDigitaal. gamgra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen