eko15 Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Had een vraagje voor sky uk pakket. Mijn schoonvader wil graag history channel ontvangen. Helaas hebben wij hier in het dorp geen ontvangst via de kabel van deze kanaal. Ik weet dat het wel via de schotel kan. Wordt door enkele winkels aangeboden. Wanneer mogelijk kan ik hetzelf allemaal installeren. Mijn vraag is echter. Wat gaat dit kosten en hoe moeten wij het aanpakken?
WPW Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Origineel bericht van: eko15 Wordt door enkele winkels aangeboden. Origineel bericht van: eko15 Wat gaat dit kosten en hoe moeten wij het aanpakken? Wat let je om die winkels eens te bellen? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Ou-Tannu Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 voor History Channel heb je toch niet direct een Sky Abbo nodig? dr zijn genoeg andere :? Zelf kijk ik er na via 15 graden West kan ik nog Ondertitels aan zetten ook Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
eko15 Geplaatst: 15 maart 2008 Auteur Geplaatst: 15 maart 2008 Kijk daar heb ik meer aan, misschien heb ik mijn vraag verkeerd geformuleerd. Welke aanbieders zijn er nog meer dan? En wat kosten deze dan. Want bij sky uk staat er een bedrag van 16pound per maand. En dan moet je de kaart ook nog kopen voor enkele honderden pounden of is dit dan een jaarlijkse abonnement.
edbe Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 voor History Channel op 15 graden West heb je niet echt een abbo nodig 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
eko15 Geplaatst: 15 maart 2008 Auteur Geplaatst: 15 maart 2008 oke ik begrijp je punt . kan ik dit met een magic module ontvangen. Zal het beter formuleren. welke module heb ik nodig of kan het met een firmware?. De risiko van dit soort dingen is dat je elke maand of week weer de files moet veranderen om het nog te kunnen ontvangen of bedoel je dit niet. of de aanbieder verandert weer. Of denk ik weer allemaal te moeilijk?
Gast PieterB Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 Namen van bedrijven mogen niet genoemd worden, dit soort illegale praktijken wel????!!!!! Als een zender gecodeerd is, is hij niet FTA en kun je hem dus niet ontvangen, klaar.....
Jean-Claude Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 bon. neem een dreambox, zet er cccam in, lees wat over bepaalde technieken in het dreambox-forum en zet'm op 15 west. meer hebt ge niet nodig. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Ou-Tannu Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 Klopt hele DMC pakket is dan prima Educatief te kijken (DMC doet afaik aanlevering naar de kabel maatschappijen?) Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
eko15 Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Geplaatst: 16 maart 2008 bedankt voor de info zal gelijk wat gaan snuffelen in de dream forum
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen