Ga naar inhoud


Telfort, telefoon VOIP met Draytek Vigor 2700 Annex A modem


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Ik krijg mijn telefoon niet werkend met:

 

Telfort, VOIP telefoon, met Draytek Vigor 2700 Annex A modem.

 

Wie kan mij helpen ??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast fatfreddy

De telefoon deed het via dezelfde router voorheen wel bij je vorige internetprovider ? In principe blijven de telefooninstellingen in de Draytek hetzelfde ongeacht van welke provider je gebruik maakt lijkt mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Ja klopt.

 

Maar mijn acount is wel anders, die heb ik geprobeerd, maar krijg het niet werkend met de gegevens van Telfort.

 

De mogelijkheden geprobeerd, die op de site van Draytek staan,

maar werken ho maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Outta space
Zowel mijn ouders als ik hebben gekozen om per 10 maart over te gaan naar Telfort. afgelopen vrijdag was het oude adsl signaal er al af en het Telfort signaal er al op. Internet dus sinds afgelopen vrijdag via Telfort. Nu moet alleen de telefonie nog over en dat kan tot 4 dagen duren. Dat is nog even afwachten dus.


Ook hier al aan gedacht?? Komt uit het breedband forum.

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Heb het hier inmiddels goed werkend, mijn fout was een hoofdletter.

 

Bij mij werkt de telefoon, en internet goed.

 

Alleen is de snelheid minder dan in de test op de Telfort site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fatfreddy

Dat de snelheid wat minder is kan kloppen. Dat schijnt aan de combinatie Telfort-Draytek te liggen. Je hebt toch ook dat Zyxel modem liggen ? Probeer die dan eens uit om te kijken of de snelheid daarmee groter is.

 

Wel een beetje vage vraagstelling bij de topicopening.Je hebt het daar over het feit dat de telefoon niet werkt dat terwijl je niets veranderd had ten op zichte van je oude internetprovider. Ging het dan om voip van Telfort of om dezelfde voip provider die je vroeger had ? Die letter verkeerd in het wachtwoord dat schreef je ook in de topic over het instellen van je email in Outlook , zoverre bij bekend is heeft email geen donder te maken met voip maar goed. Het is handiger als je de volgende keer je probleem duidelijk beschrijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fatfreddy
Het is handiger als je de volgende keer je probleem duidelijk beschrijft.


De meesten zijn het inmiddels al gewend van Henri wink

Verder heeft de snelheid in de praktijk niets te maken met de theorie snelheid op de website van Telfort.
Wellicht dat je wat extra winst kunt halen als je het modem direct achter het ISRA punt koppelt en alle beunkleun doorkoppel snoertjes er tussenuit werkt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...