Ga naar inhoud

Multivisions uitgeschakeld op 31 mei 2008.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jammer er was af en toe nog wel eens een leuke film te zien. Maar mijn Frans is niet ok, komt er nog iets voor in de plaats ?

HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)

Geplaatst:

En nu ?

Gaan ze naar Astra, of is het over en sluiten met MV ?

Geplaatst:

Als iemand kan vertalen wat er op de tps site staat dan weten we het. Misschien iemand van onze Vlaamse tweetalige vrienden ?

HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)

Geplaatst:

Dit is de betreffende tekst:

"Par ailleurs, le service Multivision va s’arrêter au 31 mai 2008. N’oubliez pas de consommer tous vos jetons avant cette date en profitant de la programmation riche de ces deux prochains mois : Harry Potter et l’ordre du Phoenix, Zodiac, Voisin contre voisin ou encore Dialogue avec mon jardinier."

Volgens mij is het definitief gedaan, er staat letterlijk

"Ten andere, de Multivision-dienst zal ophouden op 31 mei 2008. Vergeet niet uw jetons op te gebruiken voor deze datum door te genieten van de rijke programmatie de volgende twee maanden...."

Greets

Geplaatst:
Origineel bericht van: Paullo

"Ten andere, de Multivision-dienst zal ophouden op 31 mei 2008. Vergeet niet uw jetons op te gebruiken voor deze datum door te genieten van de rijke programmatie de volgende twee maanden...."

Volgens mij is de vertaling noch correct Nederlands noch correct
Vlaams. Ik denk dat de originele Franse tekst nog het helderst is. eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Ik zal een beetje helpen...

Er staat: TPS stopt definitief in de herfst van 2008, maar sommige zenders zullen al sneller ophouden. Pink TV stopt op 30 april, maar kan op Canalsat terug gevonden worden. De Multivision's stoppen op 31 mei. In Frankrijk moeten ze digitale muntjes kopen om deze Multivisions te bekijken. TPS raadt iedereen aan om deze muntjes op te maken met de films die nog de laatste 2 maanden komen.

Canalsat heeft een tegenhanger van Multivision. Ook hier moet men extra betalen voor de programma's. De naam ontglipt me nu even...

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Geplaatst:
Citaat:
Volgens mij is de vertaling noch correct Nederlands noch correct Vlaams. Ik denk dat de originele Franse tekst nog het helderst is.

Wel wat een geluk dat de beste stuurlui nog steeds aan wal staan.

Als er nog eens een vertaling wordt gevraagd op het forum hier, zal ik je een PM zenden.

Dan kan jij je kunstjes eens in correct Nederlands of correct Vlaams (wat dat ook moge wezen) op het forum zetten.

Greets
Geplaatst:
Origineel bericht van: Paullo

Wel wat een geluk dat de beste stuurlui nog steeds aan wal staan.
Als er nog eens een vertaling wordt gevraagd op het forum hier, zal ik je een PM zenden.
Dan kan jij je kunstjes eens in correct Nederlands of correct Vlaams (wat dat ook moge wezen) op het forum zetten.

Ouch? blush

Maar ik bedoelde oprecht dat ik echt niet helemaal begreep wat er
in de vertaalde tekst nou werd bedoeld. confused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

@Eduard07

Dan hebben wij mekaar verkeerd begrepen.

Ik ging ervan uit dat je kritiek had op de vertaling, maar dan zelf wel geen vertaling op het forum wou plaatsen.

Ik heb geen vertaling nodig om het te begrijpen, jij evenmin, maar ik heb er één geplaatst omdat er een paar berichten hoger om gevraagd werd.

Of die vertaling correct Nederlands of Vlaams was, heb ik mij niet echt afgevraagd, ik dacht dat ze voldoende duidelijk was

Vandaar mijn reactie op jou bericht.

Greets

Gast Rob út Fryslân
Geplaatst:

Dus na 24:00u geen mooie natuurfilms meer en geen Motors. cry

Gast Wil Weten
Geplaatst:
Origineel bericht van: Rob út Fryslân
Dus na 24:00u geen mooie natuurfilms meer en geen Motors. cry
Huh??

een natuurfilm met/over motors ? :D :D

Met Vriendelijke Groet,

Wil Weten

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen