Greate Pier Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 Aangezien mijn favoriete settings leverancier (Pet123) het wat rustiger aan doet, deze vraag: Heeft misschien een van de mede sat-liefhebbers al een mooie en recente settingslijst op de plank liggen die hij met mij wil delen? Mijn dank is bij voorbaat al zeer groot! zeker weten.... Gr pa1d@vrza.nl
dewolf Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 zoek die eens op de naam: pet123 eens met een zoeksite. of kijk in je pm
Alfi Geplaatst: 18 maart 2008 Geplaatst: 18 maart 2008 Origineel bericht van: Greate Pier Aangezien mijn favoriete settings leverancier (Pet123) het wat rustiger aan doet, deze vraag: Heeft misschien een van de mede sat-liefhebbers al een mooie en recente settingslijst op de plank liggen die hij met mij wil delen? Mijn dank is bij voorbaat al zeer groot! zeker weten.... Gr pa1d@vrza.nl www.dreamsettings.net , gebaseerd op PET123 Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
Greate Pier Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Geplaatst: 18 maart 2008 Alfi, vriendelijk dank voor je mailtje! Ik ben er erg blij mee hoor. Jammer dat ik dit niet eerder wist! Groetjes GP
Greate Pier Geplaatst: 19 maart 2008 Auteur Geplaatst: 19 maart 2008 Zeg beste Alfi, Als ik de motorsettings Duckdalf wil inladen met DreamEdit dan zeurt hij om een "service xml" file wat ie wil zien. En inderdaad bij pet123 en anderen staat dat meestal wel in die settings voor de dreamdoos. Misschien weet je een oplossing? Verder weet ik er weinig van hoor... In ieder geval fijn dat jullie het hebben opgenomen waar 123 het heeft neergelegd! Je krijgt in ieder geval mijn dank voor het "liefdewerk oud papier" Dank en groeten! Greate Pier Hippolytushoef Humax5400, digital ic20E, droomdoos 7000S en een T90 schotel met 9 koppen
Alfi Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 Hoihoi, Kun je beter even met Duckdalf46 opnemen via dit forum. Hij maakt deze lijst. Suc6! Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen