Ga naar inhoud


[Strong] nieuwigheid??


idef

Aanbevolen berichten

vanmorgen deed hij weer noppes de receiver dus ,dan kun je ook niet in het menu komen dit hadden we een maand geleden ook al ,heb ik heractiveren gedaan ,maar het is toch raar dat je opeens nergens meer in kunt komen? zelfs niet uit het menu!!!! alleen kun je zien dat hij goede ontvangst heeft verder kun je niks zijn er meer die daar last van hebben? ps wij doen alles van stroom afhalen snachts zou dat de oorzaak zijn????? wie weet raad???/

moet dus zijn ;uit het menu alleen nr 4,5,7, kun je dan zien de andere niet zijn zwartgekleurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja en wat denk je? opnieuw laten zoeken ,nadat ik heractivatie gedaan had en ja nu doet ie weer alles ,en laten we hopen zonder dat de nederlandse zenders iedere keer wegvallen ,maar ,oh je toch nog zie ik wel ! zou het een idee zijn om die nederlandse zenders ergens anders te stationeren?? zou het aan de kanalen liggen??/ik gogel maar wat je weet het niet ,ik althans weet het niet meer !!!!gr een gestreste oma!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het een strong 8000 is... die kunnen er soms niet zo goed tegen als je lang uit laat staan (met de schakelaar) dan raakt ie z'n kanalen kwijt.

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh bedankt voor deze mededeling want we zetten hem altijd abrupt uit ,dus van stroom af nooit geweten dat hij daar niet tegen kon,an ja srt8000 een van de eersten uit 2002 dus maar het uitvallen op de nederlandse zenders zit er nog steeds en ja flashen durf ik me niet aan te wagen stel je voor dat ie niks meeer doet!!!!!misschien dat er iets in nieuwegein gaat gebeuren je weet maar nooit gr oma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...