Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wil een draaibaar schotel en is het dan nodig of de moeite waard om een analoog reciever bij te hebben ? cool.gif" border="0

Geplaatst:

Analoog is er nog heel wat te beleven , zeker als je draaibaar hebt.<BR>Een analoge ontvanger kost echt niet veel meer of je vindt altijd wel een 2de hands voor een zeer zacht prijsje.Het schakelen tussen de 2 ontvangers kan je doen dmv een ana/dige schakelaar of je kan een lnbf nemen met 2 uitgangen.In het laatste geval kan je dan zowel annaloog als digitaal tergelijkertijd kijken/opnemen.<BR>Dus mijn conclusie:voor weinig geld kijk je ook nog annaloog erbij.Een aanraden voor de echte hobby fanaat.<BR>Met de beste groeten<BR>Belhack. wink.gif" border="0

Geplaatst:

Ik bezit zelf een Echostar ad3000ip-Via,die zowel digitaal als analooge ontvangst mogelijk maakt, en ik moet zeggen dat ik het analoge gedeelte alleen voor de fijnafstelling van de schotel gebruik.<BR>Een heel enkele keer wil ik wel eens analoog zappen maar ik gebruik voornamelijk het digitale gedeelte.<BR>Analoog valt er genoeg te zien maar die stations vind je tegenwoordig ook digitaal.<BR>Maar voor 50 gulden heb je een prima analoge ontvanger waar je meer mee kan doen dan alleen satelliet kijken!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.