Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wil de linksys WET54G configureren. Hen 2 pc`s welke ik beide geupgrade van windows XP naar Vista. Wanneer ik nu de Cd met de instalatiesoftware in mijn cd drive stop, krijg ik de melding BMPL init fail. In de Linksys zit software versie 2. maar dat zal er wel niks mee te maken hebben maar onder Vista doet de software op cd het niet. Wie kan mij helpen ??

Gerrit

Geplaatst:

Je hebt volgens mij alleen het setup prog nodig, ik dacht dat je dat ook zo kon downloaden bij Linksys.

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

Het setup programma heb ik dat is het punt niet. Alleen het programma krijgt geen verbinding met de WET54g. contact gehad met Linksys. Men vertelde mij, dat dit aan Vista lag. men heeft mij een andere weg gewezen om in het aparaat te komen. Via deze weg kom ik er wel in maar kan niet bladeren via de verschillende opties.Opslaan gaat ook niet. Maar goed zit opnieuw te wachten op een telefoontje van Linksys. Maar ondanks dat zou ik graag te weten komen, hoe ik het voor mekaar krijg dat ik de administratorrechten kan aanvinken.

Theparasol schreef:

probeer software eens uit te voeren als windows xp sp2 compatible mode + administrator rechten. (rechtermuis op setup.exe op de cd, eigenschappen en dan ff vinkjes zetten)

uitvoeren als windows XP SP2 gaat prima maar dat met de administrator rechten niet.

Gerrit

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb ook net een linksys wet 54g ingesteld en had eerst hetzelfde probleem.

De cd werkt gewoon niet.

Maar je kunt de 54g ook benaderen via de webbrowser.

Het ip adres is standaard 192.168.1.226

Je moet dan wel zorgen dat het ip adres van de pc die verbonden is met de 54g in dezelfde range zit.

Dus de pc netwerk instellingen op bv 192.168.1.2 en subnet 255.255.255.0 gateway 192.168.1.1

En zodra je klaar bent met instellen kun je alles gewoon zetten zoals je het wilt hebben.(alleen is dan de wet54 niet meer te benaderen)

Oh ja bij stond in de beschrijving dat username leeg moest zijn en password admin is.Maar bij mij moest ik username admin en password admin.

Zo is het mij gelukt in elk geval.

succes.

groetjes Branco

Als het leven een breuk was, zou je hem dan vereenvoudigen?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen