Ga naar inhoud


DSB 9800


Gast

Aanbevolen berichten

ff een vraagje, ik heb een originele echostar en heb hier een originele c+ rainbow kaart bij. Kan ik de originele kaart via een programmer en de nieuwste software de kaart weer aan het werk krijgen of kan ik dmv een GW de receiver weer aan het werk krijgen of moet ik de receiver laten ombouwen, om een GW erin te kunnen gebruiken?

 

<small>[ 09-06-2002, 15:15: Bericht gewijzigd door: MeN@Ce ]</small>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

Een originele Echostar 9800 kun je het makkelijkst gewoon weer met een goldcard aan de praat krijgen. Kaartje proggen met Irdeto files, kaart erin en kijken maar. Je kunt ook je originele kaart aanpassen, dit doe je met een Phoenix programmer, de software die je hiervoor nodig hebt is ook wel te vinden op het net alleen weet ik zo niet waar.

 

Je hoeft de ontvanger niet aan te passen om hem weer werkend te krijgen. Je kunt wel de CAM module aanpassen. Hierin moet je een nieuwe Eeprom solderen (alleen zelf aan beginnen als je gevorderde in de elektronica bent), een Alsas 4.4. Als je dit gedaan hebt kun je er ook seca kanalen mee kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt ozzie, nu ben ik al veel verder, maar kun je me misschien ook vertellen welke irdeto files ik moet hebben, aangezien er heel veel op internet staan en ik niet weet welke ik moet hebben, voor welke receiver, aangezien ik ze nog niet ben tegengekomen voor de echostar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem eens een kijkje bij Duck, volgens mij werken de pace files ook wel goed.

 

<small>[ 10-06-2002, 12:17: Bericht gewijzigd door: Ozzie ]</small>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...