Gast dr-dill Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 nadat ik e.e.a. verwijdert heb dat stond onder start-communicatie krijg ik nadat ik de pc heb afgesloten en opnieuw opgestart wederom het item dat ik verwijdert onder start-communicatie. wat doe ik niet goed ??
theparasol Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 Je posting... veel te algemeen, fout topic, onduidelijke omschrijving. Als je niet weet wat je aanpast kun je er beter afblijven. Kun je ook aangeven wat je precies verwijderd hebt?
Gast dr-dill Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 sorry, ik zal er van af blijven. dank voor uw reactie.
theparasol Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 Wat en waarom wilde zo graag weghebben? meestal installeert windows dingen automatisch opnieuw als het essentieel is voor functioneren van systeem.
Gast dr-dill Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 je hebt wel gelijk dat mijn eerste bericht abakkedraba is. ik had in outlook 2000 berichten verstuurd en nadat die verzonden waren verwijdert. tevens heb ik de contactpersoon verwijdert. bij het opvragen bij zoekopdracht opstarten kwam het weer in beeld. maar................ bij het lezen van verschillende topics las ik dat als je meerdere cleaners gebruikte zij elkaar in de weg konden zitten. dus..............heb ik ze er grondig afgehaald en alleen defender en ccleaner er nog op staan. wie schetst mijn verbazing dat het gewraakte er nu van af is. het heeft wel wat uurtjes gekost maar wel een lekker gevoel het mede door sat4all opgelost te hebben. nogmaals dank voor jouw reacties. iets anders is dat ik een 4gb sd kaartje heb wat niet geopend wordt, een 2 gb kaartje werkt wel in de insperion 530. heb je daar een suggestie voor ??? groet, dill
theparasol Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 Zeker, dat probleem heeft denk ik met een driver te maken. Ik had vergelijkbaar probleem met 2Gb SD-card, de driver voor de cardreader op mijn laptop weigerde het kaartje te lezen. Nadat ik een recentere driver geinstalleerd had liep mijn SD card prima. Dit komt vaker voor, ik had het vorige week nog met een HP relatiegeschenk cardreader. Die beweerde dat mijn SD card ongeformatteerd was. Heb het ding maar afgekoppeld omdat ik het toch niet direct nodig had. Vaak zijn de ingebouwde cardreaders van algemene chips gebouwd, dus als de fabrikant niets nieuws aanbiedt loont het de moeite om even bij andere merken te kijken of bij recentere modellen van dezelfde fabrikant. suc6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen