Ga naar inhoud


voorgeconfectioneerde coax ervaring


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Tonskidutch
Hoi,

is een voorgeconfectioneerde coax zoals je hem met 1,5 meter her en der kunt kopen bruikbaar als de hoofdstreng een belden of koka is?

van welke vergelijkbare kwaliteitskenmerken / specificaties moet je uit gaan?

iemand ervaring daarmee?

Ik heb er slechte ervaring mee. De middengeleider krom door onvoorzichtige behandeling en bovendien te lang. Gedoe met rechtbuigen en zo. Bleh. Zal wel aan de prijs liggen, denk ik.

Net zo makkelijk zelf even de connector eraan zetten. Ik investeer er niet meer in.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik ze vaak zat, ze bevallen prima eigenlijk. Zowel binnen als buiten. Dan heb ik het over kabels van €3,20 per 10 meter.

 

De kabel heeft dan wel een wat dunnere kern, dus het verlies over lange afstanden is groter waardoor je sneller eventueel een booster nodig hebt. Soms is de kern wel erg lang, maar daar kan je altijd een stukje vanaf knippen.

 

Als je veel kabels moet maken kan het wel een hoop moeite schelen. Ik gebruik ze in ieder geval met veel plezier, maar ik denk niet dat ze beter of slechter zijn dan wat je zelf maakt, qua connector. Als je het goed doet dan. tongue.gif

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...