Lunny Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 Vraag van een kennis van mij is of de canaldigitaal duo lnb ook werkt in spanje (barcelona)in een Triax64, en dan met name voor de astra3 aangezien astra1 zeker werkt. Kon het met de zoekoptie niet vinden.
paardengek Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 Dat zal niet gaan. Getuige deze footprints zal het ontvangen van de astra 3 in Spanje geen eenvoudige zaak zijn. Met een hele grote schotel en twee single LNB zou het misschien net gaan. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast aart44 Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 Het zijn de plaatjes van de Astra3A en de Nederlandse kanalen zitten op de Astra1E en dan kom je volgens de SES-Astra site met deze footprints beter weg.
Lunny Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Geplaatst: 16 maart 2008 Ok bedankt, maar zo te zien gaat het dus niet aangezien de lokale omroepen op BSS horizontaal zitten en die gaat met 60cm tot frankrijk.
Jürgen Geplaatst: 11 mei 2008 Geplaatst: 11 mei 2008 Paardengek, Het zijn mooie plaatjes maar de praktijk wijst toch anders uit. Ik zit op dit moment net boven Barcelona en maak bij mijn caravan gebruik een 60cm losse schotel met een Duo LNB. Ondanks het bijzonder slechte weer van de laaste dagen waarbij veel regen viel en ook nog valt heb ik een uitstekende ontvangst op Astra3 want ik ontvang zowel de HD kanalen als ook alle overige Nederlandse zenders met een prima kwaliteitsuitslag. Als het signaal te zwak zou zijn zou het signaal bij de stortbuien ( niveau 80%, kwaliteit 48%) van de laatste dagen zeker op enig moment weg zijn geweest. Dit is echter niet het geval. Ik heb dan toch wel de indruk dat het signaal zeker tot midden Spanje moet zijn te ontvangen. In het najaar kan ik het uitproberen want dan ga ik in de buurt van Valencia met vakantie. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Gast yuri62 Geplaatst: 11 mei 2008 Geplaatst: 11 mei 2008 Maar ik zit nog eens 600km lager, naast Denia, weliswaar met een 85 cm schotel maar toch geen ontvangst , maar als je deze kant opkomt kan je ook wel gelijk ff langs rijden om her gebeuren bij mij evt af te stellen.
cookie monster Geplaatst: 11 mei 2008 Geplaatst: 11 mei 2008 Ter info: Astra 3A & Astra 1E hebben beide een verschillende footprint !! Beide zijn gestationeerd op 23,5°oost , check de SES Astra site C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen