jacobus Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 Ik overweeg een multiyenne(twin) te kopen voor ontvangst van de 3 astra's en hotbird. Maar hoe zit het met de ontvangst kwaliteit bij bv regen en zo? Het schoteltje is slechts 45 cm groot. Heeft deze dan zo een groot rendement door de vorm?
Gast wanderer Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 hierover loopt al een dubbele draad, ff zoeken op het forum http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1330842#Post1330842
jacobus Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Geplaatst: 16 maart 2008 dat meende ik ook al, maar ik kon het zo snel niet vinden. Heb af en toe een beetje moeite met de nieuwe zoekaoftware. In ieder geval bedankt.
Gast Auggie Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 Het is dan ook Multytenne. Met multiyenne zal de zoekfunktie niets opleveren.
blakkie Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Het werkt over het algemeen heel goed. Alleen als je veel dichte bewolking of matig tot zware regen hebt kan (loopt) de ontvangst terug. Als je er nog geen gekocht heb, ik heb een complete set liggen, daar ik ben teruggegaan op de triax en hierna waarschijnlijk naar een wavefrontier of visiosat. Groet blakkie DM600PVR (standby),DreamBox 8000HD, Visiosat Big bisat 6 Quads
Gast hobbit Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Origineel bericht van: blakkie Als je er nog geen gekocht heb, ik heb een complete set liggen, daar ik ben teruggegaan op de triax en hierna waarschijnlijk naar een wavefrontier of visiosat. Uit welke streek ben jij ? Prijs?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen