JohnO Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 Bij het schoonmaken van mijn pc is Vista een menu kwijtgeraakt. Met name als je op starten klikt had ik de keuze uit mijn geinstalleerde software. Nu is dit scherm leeg en heb alleen de mogelijkheid omte kiezen voor de optie alle programma`s Wie weet hoe ik mijn keuzes weer terug krijg of de menus onder alle programmas standaar open klap Het gehele veld blijft nu akelig leeg Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Crest Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 Klik met de rechtermuisknop op de Startknop, ga naar eigenschappen, dan naar privacy en zorg dat daar een vinkje bij staat. De programma's die je daarna gebruikt komen in de lijst. Deze lijst wordt gevuld tot 9 programma's die je het meest gebruikt. Met de schoonmaak heb je ook de betreffende lijst geschoond.
JohnO Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Geplaatst: 16 maart 2008 tnx, inderdaad stond het vinkje er niet meer ik ga even testen. office 2007 deed ook al vreemd. eens kijken of office nu ook weer hier zichtbaar wordt. bedankt Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
JohnO Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Geplaatst: 16 maart 2008 dit vinkje aanpassen werkt helaas niet. Welicht zit het probleem dieper Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Crest Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 Je krijgt de programma's die je daar had staan niet zomaar weer terug. Je hebt dit scherm met de schoonmaakaktie leeggehaald en in de loop der tijd vult het vanzelf weer met de programma's die je regelmatig opent. Dus rustig afwachten. Als het goed is zal er al snel een programma slaan nadat je er een gebruikt hebt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen