Ga naar inhoud


[Ferguson 8900 HD] Ervaringen gevraagd.


marik

Aanbevolen berichten

Heeft iemand al ervaring met de Ferguson 8900 HD met USB. Ik heb gehoord dat er veel mogelijk is met deze ontvanger en trouwens ook heel goed werkt maar kan daar geen testen over vinden. Of is deze identiek aan de 8800 waar de test in tvtotaal te vinden is??

 

Groet, Mari.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi, kennelijk is er nog niet veel ervaring!!!!

 

Ik heb de box nu twee dagen thuis, en ik vindt hem geweldig, prachtig beeld ook de SD zenders zijn duidelijk verbeterd. Allereest vind ik het een heel mooi model maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.

De USB aansluiting maakt hem niet alleen PVR maar het is geweldig om software, settings en k**s te importeren. Geen gesleep met de box of gerommel met kabels een USB stickie is alles. Er is al verschillende emu-soft beschikbaar, alles in het Ndl. Het lijkt erop dat er dezelfde soft op zit als in de Emu-box. Dus je kunt die settinglijsten gebruiken en de dreambox-k**s lust ie ook, dus ik denk voor iedereen zeeer gebruiksvriendelijk. Ik had wel wat ervaring met een Strong dus ik wist e.e.a. al te vinden

Dus voor mij een perfekte box om op simpele wijze ook wat alternatiefs te kunnen bekijken nogmaals met een geweldige beeldkwaliteit i.c.m. Philips 37/PFL5322

 

Groet, Mari.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterker nog de Fergusson is een cloon van....

 

Het concept komt namelijk uit de Homecast fabriek. Homecast levert hem als OEM product aan derden uit. Die OEM modellen hebben bijna allemaal de mogelijkheid voor emulator. Terwijl dat de Homecast onder eigen naam dit absoluut niet heeft.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Hoi Vectre, sorry voor de late reaktie. Maar je kunt erg veel vinden op NLB.to

Daar vindt je erg veel over de 8900, in de databox staan alle software, orginele maar ook emu-software.

 

Ben zelf nog steeds heel blij met de box, prachtig beeld en het menu is steeds verder uitgebreidt en heeft nu vele interessante opties.

 

Groet, Mari.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 3 maanden later...

IK heb nu 2 dagen de ferguson 8900 hd en heb een paar probleempjes. Ligt misschien aan mij maar uit de handleiding kom ik ook niet erg.

1.Zenders verplaatsen lukt mij niet

2. Hoe kan ik zenders toevoegen

3. ik wil ook de regionale zenders ontvangen hoe krijg ik de goede sateliet te pakken?

dit was het eerst.

 

Alvast bedankt voor de reacties

 

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Hoi, kennelijk is er nog niet veel ervaring!!!!

 

Ik heb de box nu twee dagen thuis, en ik vindt hem geweldig, prachtig beeld ook de SD zenders zijn duidelijk verbeterd. Allereest vind ik het een heel mooi model maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.

De USB aansluiting maakt hem niet alleen PVR maar het is geweldig om software, settings en k**s te importeren. Geen gesleep met de box of gerommel met kabels een USB stickie is alles. Er is al verschillende emu-soft beschikbaar, alles in het Ndl. Het lijkt erop dat er dezelfde soft op zit als in de Emu-box. Dus je kunt die settinglijsten gebruiken en de dreambox-k**s lust ie ook, dus ik denk voor iedereen zeeer gebruiksvriendelijk. Ik had wel wat ervaring met een Strong dus ik wist e.e.a. al te vinden

Dus voor mij een perfekte box om op simpele wijze ook wat alternatiefs te kunnen bekijken nogmaals met een geweldige beeldkwaliteit i.c.m. Philips 37/PFL5322

 

Groet, Mari.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...