Ga naar inhoud


De grote voorjaars schoonmaak


WPW

Aanbevolen berichten

Zo das ook weer gebeurt, gister 8 en vandaag 10 uur, alles van z'n plek, stofzuigen ramen zemen, plafonts muren vloeren schoonmaken, 6 flessen ajax en 3hoek verder, airco filters wassen, afvoer doorblazen, testdraaien, alle batterijen vervangen, keuke in de sop, per ongeluk een emmer water over de hond (ega schelden ik lag in een deuk), binnen planten snoeien, badkamer uitsoppe... wie is er nog meer zo gek of heb ik nu in huishoudelijk nederland een container met wormen open gemaakt? evilgrin0036.gif

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oh!

hier in mn kamer ligt nu een enorme stapel bende :')

 

even een muurtje met spoed behangen laugh en 4 vierkante meter vloer opppervlak opgeruimt.. (meeste rotzooi ligt nu op de andere 8 vierkante meter :X )

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb vandaag ook grote schoonmaak gehouden.

 

Ik heb alle "dode"zenders opgeruimd uit mijn ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: WPW
Zo das ook weer gebeurt, gister 8 en vandaag 10 uur, alles van z'n plek, stofzuigen ramen zemen, plafonts muren vloeren schoonmaken, 6 flessen ajax en 3hoek verder, airco filters wassen, afvoer doorblazen, testdraaien, alle batterijen vervangen, keuke in de sop, per ongeluk een emmer water over de hond (ega schelden ik lag in een deuk), binnen planten snoeien, badkamer uitsoppe... wie is er nog meer zo gek of heb ik nu in huishoudelijk nederland een container met wormen open gemaakt? evilgrin0036.gif


Ik doe ut dagelijks....... mad

en met de groeten van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: uniden
mn ega is een poetswonder dus zij doet ut bijna dagelijks van onderen en boven en visa versa zit bijna elke dag in een voorjaarsschoonmaak


Zo zit het hier ook. Bovendien verhuizen we om de 3 tot 4 jaar, dus heeft een drastische aanpak geen zin.

JJK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: WPW
wie is er nog meer zo gek of heb ik nu in huishoudelijk nederland een container met wormen open gemaakt?


ha, was dat maar waar dat er geen gekte aan ten grondslag ligt.

na de donkere dagen en het dicht houden van ramen en deuren in de koude maanden is er ook een lentegevoel, met lengende dagen dus daglicht afhankelijk endorphinen gestuurde kriebels en frisse moed gaat menigeen aan de slag

ik heb al gekker meegemaakt, mensen die zelfs hun servies en glazen uit de vaatwasser haalden om ze eens bij zonlicht te bekijken <dus> per handwas schoonmaakten.

het lijkt me een goede gewoonte om de stofnesten en het dagelijks slijk eens aan te pakken, waarna men zich ook (gek genoeg) een stuk frisser voelt.

het merendeel van de bevolking was dus met krokus en lente verlof, in plaats van eens effe het sop door de woning te halen

dan kun je ook enkel verwachten dat de (normaal) door het lentelicht opgewekte endorphinen kunstmatig moeten worden gecompenseerd door drank-chemische stimulantia-nieuwe auto-nieuwe partner-de nieuwe dm 8000
en alle speeltjes die onder de noemer frustratieaankoop vallen


cheers

Comme au Cinema

Alain Delon

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...