Ga naar inhoud

Irdeto met Goldprog?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe programeer je een irdeto met een goldprog?<P>Welke files heb je nodig, welke software.<P>Met seca gaat het prima.<P>Bedankt!

Geplaatst:

kan je ook progen met goldprograma..<BR>met irdeto files..... smile.gif" border="0<p>[ 13-02-2001: Bericht aangepast door: Ratje ]

Geplaatst:

Je hebt geen andere software nodig en met de goldprogrammer kan het prima. Sat4All is geen vrijschakelservice, dus welke files je nodig hebt mag ik volgens de regeltjes niet vertellen.<P>Om te vertellen welke files je zou moeten gebruiken zou er ook iets meer bekend moeten zijn over welke ontvanger je beschikt.<P>Een beetje puzzelen, proberen en je komt er wel uit denk ik. Het principe werkt eigenlijk hetzelfde (Van de date met de progger op het kaartje zetten toch tenminste)

Geplaatst:

Om met een gold 140 i*****o te proggen moet je eerst je files in hex ztten net zoals met s**a, kijk een in de dowloads van sat4all onder startpakketi****o succes.<BR>gerard

Geplaatst:

De bestanden voor IRDETO kun je gewoon vinden in de downloadsectie.<BR>Je kunt ze op dezelfde manier programmeren als de seca bestanden.<P>Als je er echt niet uitkomt moet je me maar even mailen. r.stijntjes@raketnet.nl<P>Groeten The Wolf

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.