Gast Geplaatst: 13 februari 2001 Geplaatst: 13 februari 2001 Hoe programeer je een irdeto met een goldprog?<P>Welke files heb je nodig, welke software.<P>Met seca gaat het prima.<P>Bedankt!
Gast Geplaatst: 13 februari 2001 Geplaatst: 13 februari 2001 kan je ook progen met goldprograma..<BR>met irdeto files..... <p>[ 13-02-2001: Bericht aangepast door: Ratje ]
Gast Geplaatst: 13 februari 2001 Geplaatst: 13 februari 2001 Je hebt geen andere software nodig en met de goldprogrammer kan het prima. Sat4All is geen vrijschakelservice, dus welke files je nodig hebt mag ik volgens de regeltjes niet vertellen.<P>Om te vertellen welke files je zou moeten gebruiken zou er ook iets meer bekend moeten zijn over welke ontvanger je beschikt.<P>Een beetje puzzelen, proberen en je komt er wel uit denk ik. Het principe werkt eigenlijk hetzelfde (Van de date met de progger op het kaartje zetten toch tenminste)
Gast Geplaatst: 13 februari 2001 Geplaatst: 13 februari 2001 Om met een gold 140 i*****o te proggen moet je eerst je files in hex ztten net zoals met s**a, kijk een in de dowloads van sat4all onder startpakketi****o succes.<BR>gerard
Gast Geplaatst: 18 februari 2001 Geplaatst: 18 februari 2001 De bestanden voor IRDETO kun je gewoon vinden in de downloadsectie.<BR>Je kunt ze op dezelfde manier programmeren als de seca bestanden.<P>Als je er echt niet uitkomt moet je me maar even mailen. r.stijntjes@raketnet.nl<P>Groeten The Wolf
Aanbevolen berichten