Ga naar inhoud


voetbalrechten


Gast erik1972

Aanbevolen berichten

Gast erik1972

hallo

 

hoe zit het nu verder met de voetbalrechten+de live wedstrijden van tele2.

heb nu digitenne van kpn (voorheen had ik upc)

blijven de wedstrijden nog wel bij kpn verder voor het volgend seizoen of moet ik weer overstappen als het niet zo is.

en wat is de opzegtermijn eigenlijk bij digitenne.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Ou-Tannu
hmm.. gok dat t dan voornamelijks een naamsverandering wordt smile


Dacht ik niet nu heeft de eredivisie geen eigen kanaal, en dat nog op te richten kanaal gaan ze leveren aan de diverse kabel en sat en dvb-t IPTV aanbieders. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Dacht ik niet nu heeft de eredivisie geen eigen kanaal, en dat nog op te richten kanaal gaan ze leveren aan de diverse kabel en sat en dvb-t IPTV aanbieders. smile

Ou-Tannu bedoelde waarschijnlijk dat het nieuwe kanaal de plaats van Tele2 voetbal in gaat nemen, in ieder geval dat het er voor ons zo uit zou zien. Zou me ook niet verbazen als huidige Tele2-abonnees straks op een of andere manier "makkelijk" naar het nieuwe kanaal omgezet kunnen worden.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Ou-Tannu bedoelde waarschijnlijk dat het nieuwe kanaal de plaats van Tele2 voetbal in gaat nemen, in ieder geval dat het er voor ons zo uit zou zien.


Dat denk ik eigenlijk ook.
Maar laten we maar eerst wachten tot het duidelijk wordt hoe ze het precies gaan doen.
Het is zeker niet alleen een naamsverandering, het zou mogelijk moeten worden om Pay per vieuw te introduceren en dat gaat op sommige platforms al helemaal niet lukken.
Maar de tijd zal het leren even een paar maanden geduld. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Ou-Tannu bedoelde waarschijnlijk dat het nieuwe kanaal de plaats van Tele2 voetbal in gaat nemen, in ieder geval dat het er voor ons zo uit zou zien.


Dat denk ik eigenlijk ook.
Maar laten we maar eerst wachten tot het duidelijk wordt hoe ze het precies gaan doen.
Het is zeker niet alleen een naamsverandering, het zou mogelijk moeten worden om Pay per vieuw te introduceren en dat gaat op sommige platforms al helemaal niet lukken.
Maar de tijd zal het leren even een paar maanden geduld. smile

Waarom niet? Ppv kan ook op de satelliet, dan stuur je een hele dure SMS en dan gaat je smartcard voor wedstrijd X open.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

bingo!

 

wel bestaat er een kans dat ze wel de boel op de schop gaan gooien... maar naams wijziging... en tele2 een bak geld in de handen om gebruik te maken van hun infra en klaar :P

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bedoeling is dat het pakket voor iedereen bereikbaar wordt maar dan zijn er wel twee voorwaarden:

 

1. het moet om digitale TV gaan

2. er moet voldoende bandbreedte zijn

 

Wordt niet aan deze voorwaarden voldaan dan kan een uitgekleed pakket worden aangeboden, zoals het nu ook is bij Digitenne. Dus twee vaste kanalen en niet een pay-per-view waarbij je zelf de wedstrijd kiest zoals nu bij IPTV van Tele2.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...