Gast Geplaatst: 1 juli 2001 Delen Geplaatst: 1 juli 2001 Wat dacht je van nieuwe keys.<BR>Want we zitten weer in een nieuwe maand. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 1 juli 2001 Delen Geplaatst: 1 juli 2001 met orginele kaart wel beeld en op goldwaver niet wie kan me helpen hierbij ik heb al vanalles geprobeerd <P>wie helpt<P>spikythesnake@hotmail.com Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Delen Geplaatst: 2 juli 2001 ja dat snap ik ook maar heb het probleem al opgelost Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Delen Geplaatst: 2 juli 2001 Helup!<P>Ik heb ook geen beeld meer met de waferkaart, inderdaad wel met de origenele.<BR>File is upgedate maar nog geen beeld! Je zegt dat het probleem al weer is opgelost, kun je me helpen???<P>Alvast bedankt!<P>Gr Nl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 juli 2001 Delen Geplaatst: 4 juli 2001 Welke file gebruik je?<BR>V35 ???deze werk goed op de Philips.<P>grt,<BR>Bonzi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 juli 2001 Delen Geplaatst: 4 juli 2001 hier geen probleem op de philips met de secanix-files Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 juli 2001 Delen Geplaatst: 4 juli 2001 Ook ik ben al twee dagen bezig met files en keys op de Philips box, maar na een paar minuten verdwijnt het beeld of wordt er vermeld dat ik de kaart moet invoeren. Heb alles al geprobeerd met SecaNix, Gold- en Mastera programmer maar blijkbaar doe ik telkens iets fout. Ik pas alleen de Eeprom files aan, zit daar mischien het probleem.<BR>rwijn@publishnet.nl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 juli 2001 Delen Geplaatst: 4 juli 2001 Ja, daar zit het probleem. Denk eens aan een nieuwe pic. Zie duck, werkt goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 juli 2001 Delen Geplaatst: 4 juli 2001 Kijk effe bij Pientje ... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 juli 2001 Delen Geplaatst: 5 juli 2001 Ook wel 10 files geprobeerd maar blijft aangeven stop smartkaart in !!<BR>Ik heb een Philips <P>en gebruik smartcard met losse pic 16F84 en<BR>24c16<BR>wie kan mij aan een goede file helpen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 juli 2001 Delen Geplaatst: 5 juli 2001 Ik zit met het zelfde probleem, help? help?<BR>Ik heb zelfs een cobinatie van files geprobeerd. satalliet@freemail.nl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 juli 2001 Delen Geplaatst: 5 juli 2001 ik had het zelfde probleem murdock file erop <P>en het draait, werk met golddkaart<P>kan je vinden site van duck, succes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 5 juli 2001 Delen Geplaatst: 5 juli 2001 De nieuwe SNIX14 van meneer eend werkgoed op mijn dsx 6073. Mis alleen disney channel? <BR>Ga hem later uitproberen op de dst 5816 Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 5 juli 2001 Delen Geplaatst: 5 juli 2001 Zou ook best wel even bij pientje willen kijken maar weet echt niet wat ie bedoeld Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten