peldoman Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 Heb een tijdje geleden een film opgenomen. Deze film na een week bekeken ging allemaal prima. Maar gisteren wou ik hem nogmaals zien maar het lukt me niet meer om beeld te krijgen. Hij staat gewoon in de BackUp en geeft dat ook aan met de tijdsduur. Ik hem de ontvanger gereset, cam eruit gehaald ,maar niks. De film verplaats naar een nieuwe map, ook niet. Mijn vraag ; kan het komen doordat ik nieuwe software heb geladen?? en kan ik de film nog terug krijgen? bvd, Hennie MaxPlus /TF6000cok/ triax 78cm TF5300k pvr.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 Het feit dat ie in de backup map staat betekend ook dat ie nog gecodeerd is, er zal waarschijnlijk ook nog het $ teken voor in de naam staan? Waarschijnlijk is deze film van voor de keywissel van deze maand, dus van februari of eerder. Met de huidige keys kan je hem niet meer bekijken of decoderen, jammer maar helaas. Staat de film niet (meer) gedecodeerd in de hoofdmap?
peldoman Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Geplaatst: 17 maart 2008 Klopt, er staat een $ teken voor. En hij staat niet meer in de hoofdmap. Hoe kan ik zoiets in de toekomst voorkomen? of kan dat niet? En wat ik niet snap is dat er nog een film ,langer geleden opgenomen wel werkt. Die staat ook in de BackUp!!!maar die heb ik nog niet bekeken. MaxPlus /TF6000cok/ triax 78cm TF5300k pvr.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 Als het goed is dan heeft de film wel gedecodeerd in de hoofdmap gestaan, weet je zeker dat die niet per ongeluk (door misschien een huisgenoot) gewist is? Als een film gedecodeerd is kan je hem gewoon bewaren tot in de "eeuwigheid". De film die langer geleden is opgenomen en nu nog wel werkt zal of al gedecodeerd zijn of de originele uitzending was ongecodeerd. In de naam zal ook geen $ teken voorkomen neem ik aan en deze film zal niet in de backupmap staan maar gewoon in de hoofdmap
peldoman Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Geplaatst: 18 maart 2008 Nee hij is niet per ongeluk gewist. Wat ik ook niet snap, staat trouwens ook niet in de handleiding, ook niet in de uitleg van Rob v/d Does, hoe krijg ik een hoofdmap? Als ik via menu een hoofdmap wil invoeren krijg ik een schuin streepje. Is het dan de bedoeling de film vanuit de backup naar de hoofdmap te verplaatsen? MaxPlus /TF6000cok/ triax 78cm TF5300k pvr.
Gene 1225 Geplaatst: 19 maart 2008 Geplaatst: 19 maart 2008 Een opgenomen film staat per definitie in de Hoofdmap met een $-teken . Pas als hij gedecodeerd is staat hij ook in de Back-up map , ook met een $-teken . In de hoofdmap is het $-teken dan weg . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
peldoman Geplaatst: 19 maart 2008 Auteur Geplaatst: 19 maart 2008 Oke , bedankt voor jullie uitleg. Ik zal eens kijken hoe het met een volgende opname gaat. gr, Hennie MaxPlus /TF6000cok/ triax 78cm TF5300k pvr.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen