Ga naar inhoud


Gezocht: recente settings lijst omgeving Limburg


Spiderman1974

Aanbevolen berichten


Garuda zit in de regio Limburg/Brabant op Freq:388, symbolrate en modulatie zijn standaard. Even deze frequentie met een handscan inlezen en klaar.

 

Verder is de frequentie lijst zoals op de bekende digitale kabelteleviesie site is te vinden, netwerk code voor limburg/brabant 1111.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Schoteltje
Garuda zit in de regio Limburg/Brabant op Freq:388, symbolrate en modulatie zijn standaard. Even deze frequentie met een handscan inlezen en klaar.

Verder is de frequentie lijst zoals op de bekende digitale kabelteleviesie site is te vinden, netwerk code voor limburg/brabant 1111.



Bedankt voor de info, maar dat moet ik even gaan uitzoeken want ik heb nog nooit handmatig kanalen toegevoegd blush

Grtz,
Spiderman

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En een volledige scan, hoe moet is dat doen.

Dus wat ik eigenlijk bedoel is welke instellingen dan aangepast dienen te worden.

 

Sorry, maar dvb-c heb ik minder ervaring mee. Ben meer de man voor dvb-s!!

 

Greetz,

Spiderman

 

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op http://www.digitalekabeltelevisie.nl/techniek/tvhome.shtml vindt je de complete frequentie lijsten van @home. Transportstream-ID 1111 is voor limburg/brabant. Deze lijst overnemen in je cables.xml OF (uiteindelijk bijna net zo snel) gewoon na elkaar met een manual scan opzoeken.

Een kant en klare cables.xml is via de zoekfunctie hier wel te vinden. Echter de tijd die je kwijt bent voor het uploaden van de xml file (rebooten van de box zodat ie ook herkent wordt) en de autoscantijd is ongeveer net zo lang (of langer) als even de boel handmatig zoeken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...