Gast Minune Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 Hallo allemaal, Hie kan ik 2 canaldigitaal recievers op een schotel aansluiten? wat zijn de mogelijkheden? Alvast bedankt
WPW Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 Met een TWIN lnb. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Tonskidutch Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 Origineel bericht van: WPW Met een TWIN lnb. uh wat is een TWIN lnb? ennuh wat doe ik daarmee dan? nog een vraag; is er zoekfunctie op dit forum opdat ik iets meer daarover kan vinden? vooruit bedankt voor jullie advies en tips. cheers The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Gast Pacman Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 Kan je ook 3 of 4 tuners op 1 schotel aansluiten ?
exciter Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 Origineel bericht van: Pacman Kan je ook 3 of 4 tuners op 1 schotel aansluiten ? Kan dat allemaal met een coax kabel? Ik heb geen 5 minuten tijd om een gaatje te boren. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
droompje Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 neem en quad duo en zie daar met vier kabeltjes gaat het nog werken ook astra 1 en 3 Gr, Droompje (2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)
Gast Minune Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 heb je echt een zoekfunctie op deze forum of niet? alvast bedankt
WPW Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 Waar staat uitgelegd hoe de zoekfunctie werkt? Kan je vinden in De beginners FAQ, de gebruikers van s4a lezen voor. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Moderator ceesv Geplaatst: 24 maart 2008 Moderator Geplaatst: 24 maart 2008 Hoe denken jullie hoe een NS conducteur zich voelt, die elke dag opnieuw gevraagd wordt, of dit de trein naar Rotjeknor is Heb je wel eens geprobeerd het spoorboekje te lezen Gelukkig heeft deze draadjes-starter het goed opgevat Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
wammeswaggel Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Nu even een serieus antwoord: Je kunt twee ontvangers op twee manieren op een schotel aansluiten. 1) doorlussen. Het nadeel daarvan is dat de ontvangers niet onafhankelijk van elkaar kunnen werken(de eerste bepaalt welke kanalen je op de tweede kunt bekijken). 2) Zoals hierboven al door WPW gezegd: dmv een twin-LNB kun je twee ontvangers aansluiten die onafhankelijk kunnen werken. Nadeel is dat je twee kabels moet trekken. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
minplus Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Kleine aanvulling bij het doorlussen: Als de 1e niet aanstaat kun je met de 2e zelfstandig werken. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
mebo870 Geplaatst: 4 april 2008 Geplaatst: 4 april 2008 Met een unicable LNB is er maar kabel nodig, er kunnen tot 4 ontvangers op aangesloten worden. Voorwaarde: ontvanger(s) moet Unicable ondersteunen. The key to happiness. Stay away from idiots
Ron Geplaatst: 4 april 2008 Geplaatst: 4 april 2008 Origineel bericht van: WPW Waar staat uitgelegd hoe de zoekfunctie werkt? Kan je vinden in De beginners FAQ, de gebruikers van s4a lezen voor. Het mag nog wel eens gezegd worden: WPW is onze held met zijn zeer uigebreide verzameling van extreem handige informatie! Daar zit veel werk in, waarvoor onze dank. Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen