Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dinsdag middag bekijk ik een philips-<BR>ontvanger die nog compleet origineel is<BR>deze zou moeten draaien met de spaanse-<BR>tequilla en de franse k zenders <BR>tips van waar ik op moet letten van harte<BR>welkom de ontvanger schijnt ongeveer-<BR>1jaar oud te zijn voor mij geldt ook nog<BR>steeds eerst zien en dan geloven<BR>tot lezens

Geplaatst:

Voor zover als ik weet werken de t's en de k's op dit moment niet op een philips, maar <BR>als dit wel zo zou zijn, laat het dan eventjes weten.<P>Groetjes

Geplaatst:

je moet er niet teveel voor geven want het complete setje kost 850,-- en als je dan alleen de receiver koopt valt de schotel er al af die kost toch gemiddeld 80,-- en de lnb kost gemiddeld hfl. 110,-- dus blijft er over een goeie 600 als de receiver dan een jaar oud is dan kun je zelf wel zien wat die dan waard is.<P>Dit is een van de belangrijkste dingen. voor de rest kun je alle files inbrengen met de juiste kaart een apparatuur zodat je inderdaad ook die zenders kan kijken die jij aangaf<P>knutsel

Geplaatst:

@Smurf<P>Jij schrijft dat je met de juiste files en app. alles kunt ontvangen incl. k's en taq's,<BR>vraagje, hoe flik je 'm dat???. Ik vraag dit omdat een kennis van mij een philips heeft en we hebben al van alles geprobeert maar boven genoemde zenders blijven zwart op dat ding. Ikzelf heb een strong 8000, no probs...

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.