Gast depending Geplaatst: 18 maart 2008 Geplaatst: 18 maart 2008 Heb nu al 6 maanden geen nieuws rond satelliet receivers gevolgd, dus wilde graag van jullie advies. Wil een goeie EPG (heb Nokia 9500 gehad, perfect maar Irdeto!)Aston was ik niet zo kapot van dus zat te denken aan Topfield? Hoef geen harde schijf, maar wil wel en NL zenders en BBC. Al advies welkom Bedankt alvast
Gast wanderer Geplaatst: 18 maart 2008 Geplaatst: 18 maart 2008 tja... waar beginnen... eerst eens een beetje lezen op het forum?? deze vraag in misschien iets andere bewoordingen staat al menig maal hier, wel ff zoeken...
Davev Geplaatst: 18 maart 2008 Geplaatst: 18 maart 2008 Alles begint natuurlijk met een budget. Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
Tonskidutch Geplaatst: 18 maart 2008 Geplaatst: 18 maart 2008 allereerst is wanderer's advies natuurlijk evident. maar beste depending, je keuze is inzake advies geven ook een beetje afhankelijk daarvan, of je op de kar wilt springen van de hd-trein dus nemen we een full hd receiver (met hd en s2 / dvbs of de dvb-s) dat is wellicht essentieel voor het geven van advies er is namelijk nog niet zoveel ervaring rondom de hd receivers, hoewel de eerste ervaringsberichten positief zijn. alles wat nieuw is heeft ook nieuwe bugs en kinderziektes. en ook dan is of je een HD-tv hebt of zeer binnenkort gaat aanschaffen een onderdeel van de schakel in het vaststellen van DIE keuze. cheers The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Gast depending Geplaatst: 19 maart 2008 Geplaatst: 19 maart 2008 Ik ben wel van plan HD tv aan te schaffen in toekomst, maar is het met de receivers al zo ver dat ze "betrouwbaar zonder problemen zijn"? Budget Totaal plaatje incl. installeren rond 500 a 600 euro.
WPW Geplaatst: 19 maart 2008 Geplaatst: 19 maart 2008 Zonder problemen.... mja elke HD ontvanger heeft wel wat, wil je opnemen en kijken naar wat anders of alleen opnemen als je niet kijkt? wil je het nederlandse pakket met de regionalen, en ook bbc/itv? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast depending Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 Ik hoef niet op te nemen, wil alle free engelse kanalen kunnen ontvangen, (heb ik in vorige woning gehad, 2 schotels astra 1 en 2) en wil ook de regionalen via dubbele LNB. Weet iemand installateur in Emmen?
WPW Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 Ok 3 sats dus, je kan het simpeltel doen met een multytenne(maximaal 2 gebruiks aansluitingen) of met een beetje hobby met een t55 (oneindig gebruiks aansluitingen). gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen