Ga naar inhoud


Mijn laatste bericht hier


cobes

Aanbevolen berichten

Ik stop ermee op dit forum,

 

ik voel mij niet thuis op een forum waar iedereen om een flauwekulletje een ban krijgt en waar je zo verschrikkelijk moet oppassen wat je zegt.

we leven in een vrij land met vrijheid van meningsuiting, maar dat geld hier blijkbaar niet voor het forum.

natuurlijk moeten er regels zijn, maar het hoeft nog geen dictatuur te worden.

 

ik wil via deze weg alle goedwillende mods en ook de forumleden bedanken voor hun inzet, en wie weet tot lezens.

 

groet cobes

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites


Succes verder met de hobby ! 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lock
Mogen we ook weten wat je tot dit besluit heeft doen komen?
Uit eerdere postings van je kan ik geen aanvaring destilleren.


Inderdaad, ben ik ook wel een beetje benieuwd naar. Natuurlijk zal het wel een reden hebben. In ieder geval succes verder met je hobby.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@cobes,

 

 

Jammer dat te moeten lezen, ik denk dat er binnenkort nog iemand achter je aankomt ( F**** ), maar kan er wel respect voor hebben dat je zo'n beslissing neemt. Gelukkig zijn er meerdere wegen waarmee we de communicatie instant kunnen houden, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer cobes, maar ik kan me er iets bij voorstellen.

Sinds enige tijd ben ik ook niet meer actief bezig op dit forum, wat mij vooral opvalt is dat men mensen meer afzeikt dan helpt.

En hier mee bedoel ik niet de mods maar de leden zelf, sommige leden die pas op dit forum aangemeld zijn hebben volgens mij het gevoel dat het forum van hun alleen is zij helpen je niet maar geven alleen commentaar op je post.

De gezelligheid is er een beetje uit en de frustraties nemen toe.

 

Groetjes Gekkenhuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satpiet 200

helemaal mee eens .ik nok er ook mee ik vind eigenlijk dat iedereen er mee moet noken je kan altijd nog lezen als je iets zeg wat jou menig is krijg je geen pm maar een afbrandere publiek

en dan van bla bla bla jou gedraag bla bla bla en iedereen wordt ziek van dat soort gezeik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor flauwekul april grapjes en bling bling schoteltje is het wel grappig voor het echte werk moet je toch wel ergens anders zijn zoals dat altijd al geweest is en ook zo blijft.

Denk eens wat er gebeurde als je het woordje gbox in je post had 2 jaar geleden owjah de mods vonden het leuk toen mocht het wel rofl whats new.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de ene kant kan ik je begrijpen.

Aan de andere kant ook weer niet.

Ik bedoel,je zit hier op dit forum toch niet voor de (verkeerde)mod`s of de vervelende mede satters die in jouw ogen verkeerd bezig zijn?

Je moet hier zitten voor de (aardige sick) mod`s en de (gezellige) mede satters.

Ik mag toch aan nemen dat (in jouw ogen) de goed willende mensen hier de bovenhand hebben.

Laat de minderheid het niet winnen van de meerderheid.

laughlaughlaughlaugh

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...