Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

het is mij net opgevallen dat alle themakanalen van Canal Digitaal En Tv Vlaanderen fta zijn, echter de secacodering staat er nog wel op? En de Epg op alle Nederlandse en Belgische transponders kloppen van geen kant! ook die van de themakanalen niet! weet iemand hier ook meer over?

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Normaal heb je dat gedoe rond de overgang naar zomer- /wintertijd..

Sowieso klopt er nog vaak niet veel van de EPG, vooral rond 0:00 uur heb ik gemerkt, zeker na de nieuwe 'verbeterde' EPG.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Geplaatst:

dat bedoel ik, maar zoude ze daarom fta zijn?

Geplaatst:

Bedankt voor de tip, ben nu voor zolang het duurt een paar uur Geschiedenis TV op de HD aan het zetten... cool

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Geplaatst:

Op dit moment FTA:

MGM, HollandDoc, HumorTV, ConsumentenTV, GeschiedenisTV, Discovery Science, Discovery Travel&Living, NGC Wild en Vitaliteit! smile Vitaliteit is leuk voor de Nederlanders die deze zender nog niet kennen!

Geplaatst:

omdat vitaliteit en playboy een kanaal delen wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Wel wordt er iets in Seca meegestuurd want op mijn dbox zie ik, caid 0100, 6A & 6C mee gestuurd worden. En gaat zappen niet lekker, maar dat ligt aan mijn Matrix denk ik die niet goed overweg kan met FTA en toch seca tegenkomen want zonder Matrix kan ik zonder problemen zappen op de thema kanalen.

Martin

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Geplaatst:

Ja, is een beetje vreemd.

Als ik met mijn Fortec een blindscan doe op FTA vindt ie die zenders niet.

Doe ik een scan op FTA+gecodeerde zenders, vindt ie ze wel.

Codering is Mediaguard,maar nog steeds beeld.

Mvg, wammes.

Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.

Geplaatst:

hehehe mooie overgang dan smile

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen