Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds kort een externe hardeschijf met de bedoeling om opnames vanaf de Inverto over te zetten. Als ik dit doe (via USB)lijkt alles goed te gaan, maar na afloop staat de lengte van de opname op 0:00 en valt er dus niets af te spelen. Als ik de opname terug zet is deze wel weer te gebruiken. Weet iemand hoe dit kan, of verwacht ik nu wat te veel van mijn Inverto ?

Gast PauldeHaan
Geplaatst:

Hoi, Als je bedoeling is om de film vanaf de interne harddisk via USB naar een externe hardisk te kopieren EN DAN TE BEKIJKEN, dan heb je pech!

Ik heb dit ook geprobeert, maar de externe harddisk (via usb) is te langzaam om rechtstreeks vanaf te kunnen spelen.

Mij was ook opgevallen dat de lengte dan op 0 min staat.

Ook dit komt blijkbaar doordat de usb verbinding niet snel genoeg is. Volgens mij zouden ze dit kleine schoonheidsfoutje wel kunnen verhelpen bij Inverto.

Als je de externe harddisk op een pc aansluit zou je zien dat de opname er wel degelijk helemaal op staat.

Geplaatst:

Ik weet niet of dit met de snelheid te maken heeft, het kopieren gaat immers wel goed. Je zou dan ook eerder verwachten dat het tijdens het afspelen niet goed gaat. Ik bedoel dan bijvoorbeeld stilstaande beelden haperend geluid of iets dergelijks. Omdat de tijd op 0:00 staat, heb je nu niet eens de mogelijkheid om het bestand af te spelen. Maar waar het dan wel door komt is mij vooralsnog een raadsel ?

Geplaatst:

Mij was hetzelfde opgevallen toen ik een bestand kopieerde naar de USB-stick. Niet af te spelen, lengte 0:00 en bestandsgrootte 0!! Aangezien het mij ooit gelukt was om een bestand naar USB-stick te kopiëren en af te spelen, wist ik dat het wel moet kunnen. Na enig experimenteren kwam ik er achter dat wanneer de Inverto op standby wordt geschakeld, met de USB-stick nog in het apparaat, en daarna de USB-stick wordt verwijderd, het bestand dan wel met de juiste bestandsgrootte wordt weergegeven. Ook is het bestand dan afspeelbaar op een PC als je er de extensie .mpg aan toevoegd. Dus het lijkt erop dat de filetable van de USB-stick pas wordt bijgewerkt als de Inverto op standby wordt geschakeld.

Aangezien je de externe HDD ook via de USB-aansluiting hebt aangesloten, werkt het bovenstaande ook mogelijk in jouw geval....

Geplaatst:

Ik weet niet hoe je het hebt gehad maar ik krijg het niet voor elkaar, misschien doe ik iets verkeerd. Hoe lang moet ik de USB stick in het apparaat houden ? Moet ik hem verwijderen als ik de Inverto weer heb ingeschakeld of juist niet ? Trouwens het afspelen op de pc is nooit geen probleem geweest.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sneeuwvlokje
Hoe lang moet ik de USB stick in het apparaat houden ?

Opname kopieren naar USB, bibliotheek verlaten, inverto op standby, USB stick verwijderen.

Origineel bericht van: Sneeuwvlokje
Trouwens het afspelen op de pc is nooit geen probleem geweest.

Dat klopt, op PC afspelen, inderdaad geen probleem, maar rechtstreeks van USB op inverto afspelen lukt mij ook niet.
Dus het lijkt mij dat een USB-HDD hetzelfde probleem oplevert....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen