zomfranken Geplaatst: 19 maart 2008 Geplaatst: 19 maart 2008 Is de nieuwe dreambox 500 plus C -zoals bij de 'oude' DB 500 plus C- ook geschikt te maken (via een image als Gemini, etc.) voor cardsharing?
Snurker Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 Tja ik weet eigenlijk niet wat je hiermee bedoelt ?? een 500C is hetzelfde als een 500C natuurlijk heb je ook de 500S en de 500T maar ook de opvolger de 600C en S In ieder geval is de Dreambox 500C geschikt voor kabelsharing Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
rai Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 M.u.v. de DM100 zijn alle dreamboxen geschikt voor cardsharing en aanpassing van de firmware.
arie kanarie Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Citaat: M.u.v. de DM100 zijn alle dreamboxen geschikt voor cardsharing en aanpassing van de firmware. Waaruit blijkt dit? Volgens mij is nog nagenoeg niets bekend over de dm100. Wat ik wel weet, is dat er een netwerkaansluiting op gaat komen en dat de firmware een beperkte toegang gaat krijgen. In hoeverre die beperking daadwerkelijk 'alle' vormen van netwerkverkeer gaat voorkomen is nog speculeren. Maar, ik kan er naast zitten..... grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
MagicOnline Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Origineel bericht van: rai M.u.v. de DM100 zijn alle dreamboxen geschikt voor cardsharing en aanpassing van de firmware. En de 5600 dan CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
rai Geplaatst: 21 april 2008 Geplaatst: 21 april 2008 In een 5600 kan je ook gewoon een GEMINI image stoppen. Tenzij je echt de aller eerste serie hebt. Die had geen ethernet aansluiting.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen