Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

met firmware 1.9 draait ook taquilla weer<BR>ook x en xx<BR>deze firmware zit in de nieuwste philips tuners.ik heb het zien draaien met een piccard. wink.gif" border="0

Geplaatst:

Gaat het hier om een DST5816 ? Tweede vraag: Hoe krijg ik deze software in mijn ontvanger ?

Geplaatst:

software in de 5816, met een seriele kabel via de pc naar de ontvanger

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by lee:<BR><STRONG>en hoe kom ik aan de firmware 1.9 van de flip</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>

Geplaatst:

maak me nou niet blij met een dode mus hoe kom ik aan die firmware

Geplaatst:

Nou bij mij doe het helaas niet en het is toch de zelfde firmware.Getest met diverse hexfiles,maar geen beeld.

Geplaatst:

jongens laat jullie niet gek maken door die miranda,ik heb hier een spikspliter nieuwe ontvange dsx 7071 met software versie 19,en wat denk je ,inderdaad gewoon nep. laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Laten we nu 'ns 'n keer bij dit gevoelige onderwerp ons verstand gebruiken!<P>Half sat-hacker-land is opzoek dan wel bezig om die landen/regio code te omzijlen met nieuwe software voor standaard S*ca ontvangers (o.a. Philips, Pioneer, enz.).<BR>Dus laat je nu geen oor aan naaien met een of ander verhaal dat het nu wel kan met de standaard mediagard software!<P>Dit kan niet en zal ook nooit kunnen. Ten eerste kijkt Philips wel drie keer uit om af te wijken van de door o.a. C+ voorgeschotelde software specificaties, zij verdienen namelijk 'n heel aardige cent aan al die standaard ontvangers en zullen zeker hun licentie niet op het spel gaan zetten met afwijkende software (en als dat wel kan met software versie 19 dan heeft Philips 'n behoorlijk probleem). Ten tweede is het op dit moment, gezien de uitzendrechten per land, niet toegestaan dat de kanalen over de grens te ontvangen zijn!<P>Dus om samen te vatten, iedereen zal echt moeten afwachten totdat er door hobbyisten nieuwe software is ontwikkeld die de landencode kan omzijlen! En laat je echt niet gek maken als iemand beweerd dat die de oplossing via 'n anders geprogrammeerde kaart heeft gevonden, dit is zover ik weet onmogelijk.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.