Gast maartensat Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 Hallo, ik heb sinds anderhalf jaar het entertainment pakket bij CD met een Seca2 kaart. Nu vindt ik deze ondertussen veel te duur (23,95 p/m) en heb aangevraagd bij CD om het om te zetten naar het basis pakket. Alles prima. Alleen kreeg ik van hun te horen dat dit pas kan na het verlopen van mijn jaar abbonement (in november). Dus de komende 8 maanden ongeveer betaal ik nog 15,- euro voor mij te veel. Nu is mijn vraag, als ik nou mijn CD kaart verkoop samen met overnameformulier, 1) ben ik dan van mijn abbo geheel af, of moet ik nog steeds tot november doorbetalen? 2) of moet diegene die mijn abbo overneemt ook het entertainment pakket nemen? 3) moet diegene ook andere registratie of dergeleijke kosten betalen? 4) Zijn er nog verdere kosten dan voor mij? Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen, want ik zou hier een hoop geld mee kunnen besparen. Groetjes, Maarten
kaelem Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 1.Dan ben je er vanaf ja maar wie wil dat overnemen,niemand denk ik. 2.Dat denk ik wel anders zou het wel heel simpel worden om verlost te worden van de boefjes. 3.Ja sowieso administratiekosten. 4.nee Je kan beter iemand zoeken die bereid is de kaart over te nemen en de helft ofzo mee wil betalen,zit je maar voor de helft in het schip. Hier kun je ook het 1 en ander lezen. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Gast maartensat Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 Hoi, bedankt voor de snelle reactie. Ze hebben het daar bij CD wel goed geregeld. Nu zag ik dat je geen CD in het buitenland mag kijken, of beter gezegd je moet een vast adres hebben in Nederland om een Abbo op CD te hebben. Zou ik mijn abbo mischien wel per direct (of tenminste binnen een normale opzeg termijn) op kunnen zeggen door te zeggen dat ik verhuis naar het buitenland (als bewijs kan ik bv een bankafschrift geven van de Duiste bank waar ik een rekening heb, met een duits adres). Laat het mij maar even weten. Groetjes!
Littlesat Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 Als je verhuist naar het buitenland verhuist dan kun je per direct opzeggen. Je moet dan wel het bewijs meeleveren dat je inderdaad verhuist. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast maartensat Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 Hey super! Met dat antwoord ben ik blij. Ik laat later wel weten hoe het is verlopen. Heb nog wel 2 vragen. 1) Als ik hem dus zo opzeg, zou ik dan nog steeds Ned 1,2 en 3 gratis kunnen kijken? 2) Kan ik dan nog steeds mijn kaart verkopen? Alvast bedankt voor jullie hulp.
Littlesat Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 De kaart kun je nog steeds verkopen. Ook kun je je abonnement laten overnemen.... Als je naar het buitenland verhuist dan wordt Nederland 1, 2 en 3 (hoogstwaarschijnlijk) ook van je kaart verwijderd... Je hebt hiervoor namelijk ook een adres binnen Nederland nodig(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen