Gast django55 Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 hello, weet iemand hoe ik de satelliet beelden van mijn pc naar de tv kan overbrengen, en welk materiaal ik daar voor nodig heb, ik bezit een kabel met 3 fiches ( rood-geel en wit + euroconector maar met deze lukt het niet.) groetjes django55
WPW Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 Dat hangt af wat er aan uitgangen op de pc zitten en wat je TV aan ingangen heeft. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast django55 Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 hello WPW, in mijn pc heb ik mijn dvb kaart (een avermedia pro 700A)met een input AV en video mijn grafkaart en videokaart, in de tv heb ik 2 eurokconecters en een ingang voor een kabel met de 3 eerder genoemde kleuren ( geel-rood en wit) groetjes django55
WPW Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 Past het niet of heb je geen beeld? probeer de andere scart ingang eens en wees er zeker van dat de PC wel signaal uitgeeft, dat moet je soms apart aanzetten. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen