freak Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 hoi ik heb hier een illusion ms2 ontvanger mijn seca kaart is verlopen op de c+ website meerdere malen geactiveerd maar de update wil maar niet binnen komen het zou toch moeten kunnen met deze ontvanger?
CEASAR W Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 Hoi Freak volgens mij is dit een dvb-t onvanger met conax codering en geen satelliet ontvanger met seca 2 van canaldigitaal ceasar
freak Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Geplaatst: 20 maart 2008 hoi wel degelijk een sat ontvanger het is trouwens een illusion m2s
Melle Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 Het is een multi cas kaartlezer, ook geschikt voor seca. Maar het kan best zijn dat hij het activatie signaal niet doorstuurt. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Gast Andre_ede Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Hoi, het zou gewoon moeten werken, mijn schoonouders hebben dezelfde ontvanger, en geen enkel probleem. Waar heb je hem gekocht ? Groet Andre
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen