Ga naar inhoud


Storing RTL Nederland


Timm1983

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Zijn er nog kijkers via CDS die zwart beeld hebben op de RTL Nederland zenders op Astra 19.2° Oost?

 

12344

H

27500

3/4

Seca2/IRdeto2

 

Het beeld blijft gecodeerd ...

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Airflow
Ja klopt, wilde het net ook al posten. Discovery en Eurosport, die op dezelfde transponder zitten doen het ook niet.


Wat voor CAM gebruik je?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik een Cam Allsas 4.1 in een Nokia MM9500s met een IRdeto2 kaart.

 

Aan de Cam kan het ineens niet liggen want de rest van de zenders geven wel beeld, het zal maar weer de zoveelste storing zijn ... :D

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Timm1983
Ik gebruik een Cam Allsas 4.1 in een Nokia MM9500s met een IRdeto2 kaart.

Aan de Cam kan het ineens niet liggen want de rest van de zenders geven wel beeld, het zal maar weer de zoveelste storing zijn ... :D

cool Timm1983


Ik heb wel beeld op deze zenders, dus de CAM behoort wel tot de
mogelijkheden. Er wordt momenteel immers bijna Europawijd gesleuteld aan coderingen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch raar dat Airflow dan ineens ook zonder beeld zit, misschien zijn er maar een paar kijkers IRdeto of Seca die nu zonder beeld zitten op de RTL zenders, ik wacht nog een beetje af want ik ga nog lang niet slapen ... smile

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Timm1983
Toch raar dat Airflow dan ineens ook zonder beeld zit, misschien zijn er maar een paar kijkers IRdeto of Seca die nu zonder beeld zitten op de RTL zenders, ik wacht nog een beetje af want ik ga nog lang niet slapen ... smile
cool Timm1983


Tenzij het om een toevalligheid gaat bij jullie beiden (Dezelfde
CAM, trouwens?) door een andere oorzaak, zou mij de CAM niet verbazen. Bij de Aston 1.05 verdwijnen zenders momenteel ook
een voor een door nieuwe coderingssystemen.

Misschien ga je uiteindelijk toch eerder naar bed. :D
Een zwart beeldscherm is ook niks.. sleep

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ repmac

 

Bedankt voor de bevestiging!

Hopelijk is CDS niet van plan om nog enkel de Seca2 codering te gebruiken ..., ik hoop snel weer beeld te hebben, want het is nu maar donker op mijn kleine kamertje :D

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Timm1983
@ repmac
want het is nu maar donker op mijn kleine kamertje :D
cool Timm1983


Misschien helpt een Diablo LIGHT.. eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De storing is verholpen, er is weer beeld op RTL4578 cool

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dutchie54

Ik heb daar ook een probleem.

Ik ben in het bezit van een TF 5000 ci plus.

De module is een Irdeto (paars/wit) en een orginele Irdeto access kaart van cd,dus geen piraat of zoiets.

 

Ik heb de nieuwste Firmware er in zitten,heb zelf oudere geprobeerd maar helaas zonder beeld.

 

Ook heb ik een Nokia 9500 ,die deed het een avond (was buiten gebruik door nieuwe TF)maar een paar dagen later gingen ook alle zenders eruit.

 

Ik heb cd gemailt zie onder

 

Onderwerp: Ik heb geen beeldontvangst

Uw reactie: Hallo cd Ik heb geen beeld meer,dit sinds van avond. Ik bezit een ORGINELE Irdeto kaart van c+,een module passend bij c+ en bijna nooit problemen gehad met de ontvangst. Bovendien heb ik nog het Basispakket,dus al met al ik betaal per maand een X-bedrag en jullie gooien mij er zomaar uit. Daar ik in Duitsland woon,KAN ik u niet opbellen,en probeer het maar met een mailtje. Ik heb ook nog een Nokia staan,die heb ik ook uitgeprobeerd ,en weldra die deed het ook nog. MAAR tot vanavond ,toen werd hij er ook uitgegooit, WAAROM EN HOEZO alles orgineel en geen beeld,mijn vrouw vind dit niet zo leuk. Ik hoop dat ik zo snel mogelijk wwer beeld heb,of willen jullie alle Irdeto kaarten eruit gooien ,zeg het dan eerlijk ,dan wil ik de Irdeto kaart wel terug sturen in ruil voor een seca. Dit vind ik toch een beetje slechte reklame van u. Ik hoop dat ik spoedig weer beeld heb. Prettige Paasdagen. Met vriendelijke Groeten van der Zee

 

 

 

Dit hierboven heb ik cd gemaild,en als antwoord kreeg ik :

 

In antwoord op uw email kunnen wij u het volgende melden.]

 

Indien u BVN en de vrij te ontvangen-zenders wel ontvangt zou het probleem eventueel aan de software van uw ontvanger kunnen liggen. Raadpleeg de handleiding van uw ontvanger om de software opnieuw in te laden. Nadat uw software opnieuw is geïnstalleerd adviseren wij u om de kanalen opnieuw in te laden.

 

Indien u geen BVN ontvangt dient u uw schotel opnieuw uit te richten. Zodra u BVN ontvangt kunt u bovenstaande stappen volgen om alsnog beeld te krijgen.

 

Indien u na deze stappen nog geen ontvangt heeft adviseren wij u om contact op te nemen met uw dealer of installateur.

 

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Nou allemaal dom gelul,want hoe ik een schotel moet uitrichten hoefen ze mij niet uit teleggen,mijn eerste schotel van 1,50 meter had ik al in 1985 met 3 ned. zenders.

En ik kan natuurlijk BVN ontvangen en de rest NIET.

Maar iets over de kaart zeggen ze Niets .

Wie kan mij helpen

 

PS ik woon in Duitsland

Gr Geert

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

 

Zijn er nog kijkers (CDS) IRdeto2 die geen beeld meer hebben op RTL4578?

 

Want er zijn weer storingen ...

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hier ook met een irdeto kaart 2 geen beeld op de rtl zenders

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...