keith black Geplaatst: 22 maart 2008 Geplaatst: 22 maart 2008 Ja hoor hier ook op Nokia MM 9500 met Ird 2. Wat zijn ze aan het doen? Als dit de hele Pasen maar niet duurt! Prettige en sneeuw vrije Pasen! Keith Black Run with the Big Boys, or stay in the porch!! Echo3000IPVI, Nokia9500, Skystar2, Max 220, Primefocus 2,4 mtr. Nokia 1,2mtr. Delta Greg.55 cm+HH120, T90 Wave And a lot of used shit!
CEASAR W Geplaatst: 22 maart 2008 Geplaatst: 22 maart 2008 hier ook weer beeld!! wel een heractivatie aangevraagt via internet!!! ceasar
Timm1983 Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Geplaatst: 1 mei 2008 Hallo allemaal Rond de klok van 8.00u heb ik opnieuw storing op de RTL4578 zenders, sommige zenders worden als FTA gezien andere gecodeerd, maar geen beeld. Als er beeld is is het zeer blokkerig beeld, de klank is in orde, zijn er nog kijkers die hier last van hebben? CDS - Nokia 9500 - IRdeto2 - +/- 75% signaalsterkte Alle zenders op de RTL frequentie zijn nu FTA te bekijken, er is terug goed beeld, ik dacht al dat mijn schotel een beetje zou verwaaid zijn geweest vanacht door de regen, maar eind goed al goed! Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Gast jameslast Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 hier hetzelfde, veel groene blokjes, alleen ondertitel is te lezen.
Gast dbgebruiker Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 yep, hier hetzelfde op db600 en db500...blokkerig, maar wel goed geluid. Wachten dus totdat verholpen is...
Johan45 Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Is de storing soms verholpen. 10.08 uur beeld op alle RTL's .... Vult u rustig aan !!!
Timm1983 Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Geplaatst: 1 mei 2008 @ Moderator Johan45 Ja de storing is inmiddels verholpen, rond 8.45u had ik al terug beeld op de RTL transponder, de zenders waren enkele minuten FTA en daarna weer gecodeerd zoals het hoort. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
digitaal kijker Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 het beeld werkt wel,en de codering wordt gezien,maar na een paar seconden wordt de kaart niet meer ingelezen,dus de codering staat nog niet helemaal aan. denk dus dat ze nog FTA zijn. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Johan45 Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Ik gebruik nu even een kaartje met alleen Ned. 1, 2 en 3 maar heb geen beeld op de RTL's. Blijkbaar toch voldoende gecodeerd om geen beeld te geven zonder geldig abonnement. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen