Gast c.c. Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 Mijn tuners en voeding worden nog al warm. Ik vond dit 12v vennetje in een oude pc. Op de ventilator zit een koel element. Hij blaast nu koele lucht naar de tuners en naar de voeding. En heb hem op de voeding van de hd gezet. Hij blijf koelen ook in de sandby stand.
Moderator Matchless Geplaatst: 20 maart 2008 Moderator Geplaatst: 20 maart 2008 Als die flatcable eronder ligt zal hij weinig koelen lijkt me. Mischien alleen de kabel. Maar je vraag is?? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast c.c. Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Een kliene aanpassing. Het vennetje dichter bij de voeding geplaatst. Vast gezet met 2 sec lijm. Kan nu via de openingen van het deksel koele lucht aanvoeren. In standby stand blijft die ook koelen. Maar dat is juist goed de voeding wordt dan ook gebruikt. Ik hou het hier maar bij.
Funfreak Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Ik heb een ventolatortje aan de binnenzijde van de kap met tyrips vastgezet. Zuigt de warme lucht van de koelplaatsjes van de voeding af (zit rechtsvoor aan de zijkant).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen