freak Geplaatst: 21 maart 2008 Delen Geplaatst: 21 maart 2008 hoi ik heb hier 3 philips staan werkten allemaal goed moet voor een kennis een ontvanger klaarmaken originele software erin maar alle 3 toch af en toe freezes? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
likus Geplaatst: 21 maart 2008 Delen Geplaatst: 21 maart 2008 Het lijkt me, dat je de schotel iets bij moet sturen. DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
freak Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2008 hoi mijn dream geeft geen freezes maar ik heb nou gezien dat hij nou een automatische update heeft gedownload en daarna de kaart heeft getest zou dit het geweest kunnen zijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hadrian Geplaatst: 21 maart 2008 Delen Geplaatst: 21 maart 2008 Wat bevriest er dan? De decoder zelf, of het beeld? Mijn DSR2210 blijft sinds de laatste software en EPG-update ook nog weleens hangen. Dan kan ik wel nog naar de betreffende zender kijken, maar niets meer doen verder. Geen menu, niet meer zappen, epg opvragen, of wat dan ook. De powerknop ingedrukt houden is dan het enige wat ik nog kan doen (of de stekker eruit trekken). Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
freak Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2008 hoi dit zijn 2x 6072 het beeld bevriesd even, en gaat dan door na 1 sec ik houdt wel menu enz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J@rno Geplaatst: 30 april 2008 Delen Geplaatst: 30 april 2008 Je moet in de voeding de elcos en de triac / transistor. Dit heb ik een tijdje terug ook gehad en zo opgelost. Gr. Jarno Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen