Hans v O 286 Geplaatst: 21 maart 2008 Geplaatst: 21 maart 2008 Speedlinq is overgenomen door Telfort ik kreeg deze week de brief in huis kan ik om deze reden per onmiddelijk mijn abonnement beeindigen ? Samsung UHD 55" 3D , VU+ 4k solo VU+ Zero Samsung led 40" Bigsat Viosat , Onkyo TX-NR 515 met 7.1 Jamo boxen
Ome Merde Geplaatst: 21 maart 2008 Geplaatst: 21 maart 2008 waarom zou je dat willen ? in principe kan het volgens mij wel, zeker weten doe ik het echter niet, daarvoor zal je toch echt effe moeten bellen merDe deze ruimte is te huur
dream-on Geplaatst: 31 maart 2008 Geplaatst: 31 maart 2008 ja dit kan, ik heb hiervan gebruik gemaakt Vu duo2 met pli
Gast Pacman Geplaatst: 31 maart 2008 Geplaatst: 31 maart 2008 Origineel bericht van: dream-on ja dit kan, ik heb hiervan gebruik gemaakt Prima en wat ben je er mee opgeschoten ?
NINjak Geplaatst: 31 maart 2008 Geplaatst: 31 maart 2008 Speedlinq was al door KPN overgenomen en die hebben het dus bij Telfort onder gebracht. Op de zaak (waar ik werk) is afgelopen week het ip veranderd van 85.x.x.x naar 195.x.x.x Ik hoop dat het nu allemaal gelijk wat stabieler wordt want bij Speedlinq ontbreekt het daar weleens aan en zou absoluut niet mijn keuze zijn geweest maar het was er al toen ik er kwam werken. Als ik naar ervaringen van mensen om me heen luister is Orange een slechtere keuze en zitten we bij Speedlinq nog geen eens zo slecht (in verhouding)
dream-on Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Origineel bericht van: Pacman Origineel bericht van: dream-on ja dit kan, ik heb hiervan gebruik gemaakt Prima en wat ben je er mee opgeschoten ? Wat ik ermee ben opgeschoten? ik ben eindelijk van die ellende af. Ze hebben een uptime van 50% of minder etc. etc. en een hoge ping. Dus na een half jaar ben ik eindelijk via een makkelijke manier van ze af. Origineel bericht van: NINjak Speedlinq was al door KPN overgenomen en die hebben het dus bij Telfort onder gebracht. Op de zaak (waar ik werk) is afgelopen week het ip veranderd van 85.x.x.x naar 195.x.x.x Ik hoop dat het nu allemaal gelijk wat stabieler wordt want bij Speedlinq ontbreekt het daar weleens aan en zou absoluut niet mijn keuze zijn geweest maar het was er al toen ik er kwam werken. Als ik naar ervaringen van mensen om me heen luister is Orange een slechtere keuze en zitten we bij Speedlinq nog geen eens zo slecht (in verhouding) 85.xx is een WAN ip en 195.xx is een LAN ip. Dus stabieler zal het niet worden. Vanaf de voordeur is er waarschijnlijk niks veranderd. Het enige wat er is gewijzigd op je werk is waarschijnlijk dat er een router tussen je verbining is gekomen?.. Ik ben benieuwd. Vu duo2 met pli
paardengek Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Citaat: 195.xx is een LAN ip Dat is niet correct: Bijvoorbeeld primaire dns KPN: 195.121.1.34 Lan Ip range: 192.168...... 10.0......... Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
NINjak Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Citaat: 85.xx is een WAN ip en 195.xx is een LAN ip. Dus stabieler zal het niet worden. Vanaf de voordeur is er waarschijnlijk niks veranderd. Het enige wat er is gewijzigd op je werk is waarschijnlijk dat er een router tussen je verbining is gekomen?.. Ik ben benieuwd. Het is algezegd (door paardengek) de 195.x.x.x range is geen LAN en idd. tot aan de voordeur is er niks veranderd. In de hoop dat we we nu met andere servers te maken hebben en mischien op een andere backbone zitten kunnen sommige problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen. Het is op de zaak al veel beter dan die 50% uptime die jij aangeeft. Soms liggen ze er opeens uit (een servertje hier en daar) of is er wat anders/meer aan de hand. Ik denk dat we voor 90-95% online zitten (mischien meer want dat is al snel). Speedlinq verkoopt allerlei internet aansluitingen over verschillende netwerken (en die doen het allemaal wel redelijk tot goed) maar het probleem kan ook bij de aansluiting in huis zitten dat je maar 50% uptime had want 50% is wel heel weinig. Is er niemand dan ook de sterkte van de lijn komen opmeten om het probleem proberen te takelen ? Pings enz. heeft met backbone en routing te maken als online goed wil gamen moet je bv. tele2 links laten liggen die hebben af en toe een hele vreemde routing. Volgens mij is de backbone ook niet je van het (alvast niet afdoende) want als het druk is dan hebben gamers vaker de problemen. Surfen en downloaden gaat best maar als gamer is dat niet voldoende.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen