Ga naar inhoud


UPC werkend gezien met Cardsharing.


Gast iXtreme Dreambox

Aanbevolen berichten

Gast iXtreme Dreambox

Ik heb bij een kennis gezien dat het UPC pakket open is d.m.v. Cardsharing. Hij heeft het draaiend op een Nokia DBOX2. Vreemd dat ik in dit forum alleen maar lees dat deze niet open te krijgen is.

 

Iemand een idee waarom het deze persoon wel is gelukt?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Cardsharen wil niet zeggen dat iets "open" is !

De ontvanger van jouw kennis maakt via internet verbinding met een server of andere ontvanger met een geldige abbo kaart.

Op deze manier gaan bij jouw kennis alle kanalen open!

 

Groet,

 

Sattinus

Dreambox 800,New DreamElite 1.0 HD,Serial Ata 160 GB externe schijf,Nanostick 73E als digitenne tuner op DM800!

Henksat settings, @sat motor,triax 88cm schotel.

 

 

==sharing the fun==

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast iXtreme Dreambox

Bedankt voor je antwoord, maar dat begrijp ik.

Ik lees op dit forum overal dat deze kaart niet te openen is zonder boxid, hoe kan hij hem dan geshared krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast iXtreme Dreambox

Het is wel degelijk cardsharing, want de kanalen Film1, Tele2 etc worden gewoon doorgegeven. Ik kan aan die kenneis wel vragen hoe het zit, maar die zal me weinig antwoord kunnen geven omdat hij alleen afneemt. Als ik zijn contactpersoon bel zal hij waarschijnlijk niet gaan vertellen hoet het werkt, denk je niet?

 

Toch bedankt voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb idd gehoord dat het blijkbaar gelukt is. Op zich is het (theoretisch) ook niet zo moeilijk. Cardsharen is een bekende techniek, en er zijn op internet zat bronnen te vinden over het ontfutselen van de boxkey van een decoder. Iemand die erg handig is met electronica en een UPC box wil opofferen, kan dus die key achterhalen.

 

Ik ben alleen benieuwd hoe lang het werkt. Ik hoorde nl van iemand anders dat het al een tijdje werkt(e) en op enig moment heeft UPC iets uitgehaald waardoor alle boxen weer op zwart gingen. Voor hem een mooie kans om een stapeltje boxen op te kopen voor wènig...

 

Ik heb er dus niet zoveel vertrouwen in dat het blijft werken. Maar ja...wie ben ik. Iemand zonder UPC, dus mij maakt het ook niet zo veel uit... wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...