freak Geplaatst: 21 maart 2008 Geplaatst: 21 maart 2008 hoi ik heb hier een illusion m2s staan maar hij heeft een ontvangst probleem hij stoort verschrikkelijk (bevriezen en wegvallen) de ene keer wel, en dan weer niet het is echt aanzetten en hij doet het zet je hem dan uit en weer aan, dan doet hij het niet volgende keer wel en dan weer niet enz wat kan het probleem zijn?
de zuil Geplaatst: 21 maart 2008 Geplaatst: 21 maart 2008 Hallo, Je moet er in ieder geval voor zorgen dat je de software van KYNG's Palace op je Illusion m2s ontvanger hebt staan. De laatste versie is 1.32.
freak Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Geplaatst: 21 maart 2008 hoi ik heb de laatste versie erin gezet het is ietsje minder maar het probleem is dus nog steeds aanwezig maar het zijn nou steeds blokjes denk dat het toch een hardware probleem is
Gast Andre_ede Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Hoi, gebruik je ook de nieuwste Boot loader ? Gr Andre. Support team, Kyng.info
freak Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Geplaatst: 24 maart 2008 hoi ik weet niet ik heb deze 2 erin zitten M3_C3_X3_Cr3_FTA_FullDSP_A1_04.dsp M2S_MainSoftware_A1_32.kyng is dit de laatste?
Gast Andre_ede Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 Origineel bericht van: freak hoi ik weet niet ik heb deze 2 erin zitten M3_C3_X3_Cr3_FTA_FullDSP_A1_04.dsp M2S_MainSoftware_A1_32.kyng is dit de laatste? Hoi, Voor de M2S heb je de MainSoftware for M2S receiver model version A1.32. nodig en dat is de nieuwste FW. Dus dat is oke. als ik je goed begrijp heb je deze er ook in zitten M3_C3_X3_Cr3_FTA_FullDSP_A1_04.dsp Naar mijn mening zou je deze Boatloader erin moeten hebben, BootLoader for M3/C3/X3/Cr3/FTA/M2s receiver models. Met groet André. Ps: het blijft altijd wat lastig te beoordelen vanaf een afstand maar de boatloader lijkt me het probleem
freak Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Geplaatst: 26 maart 2008 hoi ik heb ondertussen deze erin zitten M3_C3_X3_Cr3_Fta_M2_BootLoader_A1_20.kfl ik heb de software ook op een andere m2 geprobeerd en die werkt wel goed dus toch een hardware probleem vermoed ik ik vraag me alleen af of de c+ activatiepuls werkt met kyng software
freak Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Geplaatst: 26 maart 2008 ik bedoel de activatie puls die c+ naar een nieuwe c+ kaart zend de eerste keer als een kaart geactiveerd word
Gast aart44 Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Origineel bericht van: Andre_ede Wat bedoel je met C+ ? Groet De vraag kan ik me wel voorstellen C+ is een film en TV studio die alleen in Frankrijk en Skandinavie de naam C+ nog gebruiken. Dus wat voor kaart heeft @freak nu een Skandinavische conax kaart of een Franse seca kaart van Canalsat. Hier in Nederland bestaat C+ niet meer die is in 2004 eerst verkocht en later omgedoopt naar Film1 en Sport1. Dus nog een keer welke kaart heb je nu precies!!!
freak Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Geplaatst: 27 maart 2008 hoi ik bedoel met c+ dus c+nl de nederlandse
Gast aart44 Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Origineel bericht van: freak hoi ik bedoel met c+ dus c+nl de nederlandse Ja die bestaat dus (niet) meer, beter gebruik je de naam CanalDigitaal.
Gast Andre_ede Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Hoi, ik ken mensen die een CanalDigitaal kaart gebruiken, samen met Kyng en het werkt perfect. Gr André
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen