Gast swiffertje Geplaatst: 21 maart 2008 Geplaatst: 21 maart 2008 ik heb een vrij nieuwe medion pc met een schacht voor de hddrive2go. zijn er ook andere externe schijven die hier op werken?
Poetsdoekje Geplaatst: 21 maart 2008 Geplaatst: 21 maart 2008 Origineel bericht van: swiffertje ik heb een vrij nieuwe medion pc met een schacht voor de hddrive2go. zijn er ook andere externe schijven die hier op werken? In principe werken alle externe HD's die voorzien zijn van een USB verbinding/aansluiting en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Hellum Geplaatst: 21 maart 2008 Geplaatst: 21 maart 2008 ja maar dan moeten de aansluitingen wel net zo zijn als op de HDD2GO. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Tonskidutch Geplaatst: 21 maart 2008 Geplaatst: 21 maart 2008 een leuk idee maar wat is het resultaat, enkel een usb kabel minder en een voeding minder. ik zou het veel beter vinden als dergelijke pc-behuizingen standaard "hot-swapable" zouden hebben per sata dat is nog eens snelheidswinst en uitwisselbaarheid. (de hardware kenner weet dat je die ook achteraf kunt inbouwen) maar alle externe usb disks is misschien overdreven, daar de plugs voor usb en voeding wel op de juiste positie moeten zitten bij die medion pc. cheers cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen