Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds enige tijd loopt bij mij de EPG vast. De topfield PVR5000 reageert nergens meer op. Enige dat helpt is die (handmatig) uitzetten. Wie herkent dit euvel?

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

Geplaatst:

Niet alleen de EPG, ik heb daarnaast ook nog dat wanneer ik door de zenders heen zap dat die vast loopt.

Nu staat timeshiften aan, wanneer ik die uitzet heb ik het probleem niet meer, dus ik denk dat de hd aan het eind van zijn leven is.

John

Gast ShiftDel
Geplaatst:

Hellaas herken ik dit probleem ook.

Maar heb dat ongeveer vanaf het begin, ene firmware werkt beter dan de andere. Weet even niet uit me hoofd welken er nu in zit.

Heb tevens het af en toe vast lopen tijdens het zappen. Zou mooi zijn als er iemand een oplossing weet. Al zit er een overstap naar een andere ontvanger aan te komen ivm aanschaf HD TV,

Geplaatst:

Misschien dat de dual decode optie van de aston cam aan staat?

Wybo

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Geplaatst:

ik heb hier alleen maar Astra en Hotbird en heb geen probleem met het ophalen van de EPG gebeurt elke dag om 14:00 uur

dus ik snap niet wat jij bedoeld met minder dan 6 sats in de lijst

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

Met programma's als Topset, kun je de af fabriek opgenomen satellieten verijderen. Toen ik de overbodige verwijderde en er dus nog maar vier in de lijst stonden, kreeg ik dit probleem. Hoeveel satellieten heb jij in je settingslijst staan, Sigma?

Geplaatst:

ik heb gewoon alleen de Astra satelliet ingelezen staan op de TF5010PVR

Mvrgr Sigma

Geplaatst:

Alleen Astra ingelezen: bedoel je daarme dat je de zenders alléén voor die satelliet hebt ingelezen of dat je werkelijk ook alle andere satellieten die oorspronkelijk in de fabrieksinstellingen stonden, eruit gehaald hebt?

Ik heb overigens een TF5000PVR, het zou goed kunnen dat dit probleem bij de TF5010PVR niet voorkomt.

Geplaatst:

allen ingelezen de rest staat er nog in maar is niet ingelezen

maar waarom zou je die er uit halen als ze niet ingelezen zijn doen ze het toch niet dus daar heb je dan ook geen last van ik zie hier het nut niet van!!

ik heb twee tuners een 5000 en een 5010 PVR

Mvrgr Sigma

Geplaatst:

Heb de oplossing al gevonden voor mijn probleem. Batterij van de afstandsbediening vervangen door een nieuwe blush

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

Geplaatst:

Sommigen vinden dat blijkbaar overzichtelijk. Als je een sat moet kiezen hoef je niet zo'n lang menu door.

Maar omdat bij jou alle satellieten er nog gewoon in staan, doet dit probleem zich bij jou niet voor.

Geplaatst:

Sorry maar dat snap ik niet !!!!!!

als je maar één satelliet in leest zie je in het menu ook maar één satelliet .........ik snap het niet hellemaal wat je nu bedoeld

Mvrgr Sigma

Geplaatst:

@ Sigma, ik denk dat hij bedoeld de lijst met satellieten die je ziet staan in het menu waar je kunt kiezen van welke satelliet je wilt inlezen. Er is een lijst waar je dan een keuze uit kunt maken.

Groeten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen