Gast Geplaatst: 16 april 2001 Geplaatst: 16 april 2001 zijn er hier technische mensen die mij een advies kunnen geven op het volgende hardware probleem,<BR>als mijn philips dst5816 ongeveer 10min aanstaat valt het geluid weg,dit probleem is weer voor even te verhelpen als ik de stroom voledig er af zet ,als ik de box weer aanzet<BR>dan heb ik weer even geluid ,zou dit een voedingsprobleem kunnen zijn ??
Gast Geplaatst: 16 april 2001 Geplaatst: 16 april 2001 hoi rsat01,<BR>Doet ie phillips dat bij alle paketten?<BR>Mijn micronik loopt vreselijk uit de pas, bij met name de hollandse bloemstukken.<BR>grtz,<BR>sathobby
Gast Geplaatst: 17 april 2001 Geplaatst: 17 april 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by sathobby:<BR><STRONG>hoi rsat01,<BR>Doet ie phillips dat bij alle paketten?<BR>Mijn micronik loopt vreselijk uit de pas, bij met name de hollandse bloemstukken.<BR>grtz,<BR>sathobby</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>bij mijn decoder stoort<BR>het geluid op alle zenders of helemaal geen geluid<BR>als ik hem heel lang zonder stroom laat staan<BR>dan doet het geluid het weer heel even
ircasat Geplaatst: 17 april 2001 Geplaatst: 17 april 2001 Ik heb er geen problemen mee draait goed op 2 Stone card in combinatie met PH DST 5816<P>Groet ircasat
Aanbevolen berichten