Gast Geplaatst: 7 april 2001 Geplaatst: 7 april 2001 Kan iemand mij vertellen hoe ik de kanalen op mijn Philips DST5816 opnieuw kan indelen waarbij de juiste naam bij het juiste station gezet kan worden?<BR>Het infokanaal van c+ geeft nu bijvoorbeeld heel andere info dan voor 1 April.
Murdock Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 Infokanaal van C+ is niet meer....<P>Update je lijst eens! Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 9 april 2001 Geplaatst: 9 april 2001 Dat is nu juisthet probleem.<BR>Ik heb gehoord dat van b.v. een nokia de lijst op de pc aangepast kan worden en daarna gedownload in de receiver met de tekst die daarbij hoort.<BR>Om nog even op het voorbeeld terug te komen: nu heeft X-zone bij mij de tekst infokanaal
Avalon Geplaatst: 10 april 2001 Geplaatst: 10 april 2001 Hallo<P>Om je even snel uit de brand te helpen. Er is nog geen edit software om je Nokia te uppen en te downen. Gewoon even kanalen toevoegen en het probleem is opgelost. <P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator Nws & Information
Gast Geplaatst: 10 april 2001 Geplaatst: 10 april 2001 Try following link in order to get these things done...<BR> <A HREF="http://www.fortunecity.de/spielberg/tatanic/162/" TARGET=_blank>http://www.fortunecity.de/spielberg/tatanic/162/</A> <P>Have Fun...<P>
Gast Geplaatst: 12 april 2001 Geplaatst: 12 april 2001 Tja,<BR>ik begrijp dat het allemaal niet erg simpel is voor mijn Philips boxje.<BR>Kennelijk heeft nog niemand daar een oplossing voor die zonder al te grote risico's daarin te schuiven is.<BR>Aangezien er toch een groot aantal van deze tuners onder diverse merknamen in omloop zijn, lijkt het mij dat toch veel mensen daar een probleem mee zullen hebben.<BR>Voorlopig wacht ik nog even af of iemand misschien een oplossing weet die een beetje safe is.
Bocky Wocky Geplaatst: 12 april 2001 Geplaatst: 12 april 2001 Volgens mij zoeken jullie dit...<P>FYI<P>I have written Channel Editor for <BR>DSX7071, DSX6071 and DST5816 <P>We're now working on modifying firmware to watch ALL EPG! <BR>If you have one of the above receivers (or compatible) then contact me bg@ic-prog.com <P>(Also working on firmware upgrade, for other languages Italian, English, Spanish, German and Dutch) <P>Ik hoop dat je er iets mee kan.<BR>Suc6<BR>B.W. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Gast Geplaatst: 26 april 2001 Geplaatst: 26 april 2001 Ik heb de tip van Bocky wocky geprobeerd, maar helaas krijg ik geen reactie van het genoemde adres.<BR>Ik denk wel dat we het over hetzelfde hebben dus blijf ik geinteresseerd in elke tip in deze richting.
Gast Geplaatst: 1 mei 2001 Geplaatst: 1 mei 2001 'Men' is er mee bezig maar het wil nog niet zo lukken al beweren ze zelf anders.<P>'Men' vraagt hulp aan derden maar als je je hulp aanbied dan willen ze niets kwijt over wat ze inmiddels ontdekt hebben. Een beetje eenrichtings verkeer dus.<P>Dus of zelf iets bedenken of roeien met de riemen.... de rest weet je wel.
Aanbevolen berichten