dannyboy Geplaatst: 22 maart 2008 Geplaatst: 22 maart 2008 Hallo, Hoor van een vriend die wat gegoogled zegt te hebben, dat een netwerk harde schijf in combinatie met een orange livebox problemen oplevert. Hij zegt dat hij problemen heeft om van buiten via ftp zn netwerk HD te benaderen. Wie weet meer? Grt, DC Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
rienk Geplaatst: 22 maart 2008 Geplaatst: 22 maart 2008 denk dat er even een poortje moet worden open gezet Rienk
Ome Merde Geplaatst: 22 maart 2008 Geplaatst: 22 maart 2008 inderdaad, 21 om precies te zijn merDe deze ruimte is te huur
lemoi Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 ja, poort 21 MAAR dat zal met de livebox niet gaan werken (in iedergeval niet bij mij). Het schijnt dat de livebox deze poort zelf gebruikt voor upgraden. Na nog wat andere problemen met portforwarding, kwijtraken van instellingen na stroom uitval etc. heb ik de livebox weg gehaald een normaal modem genomen. Nu gaat alles zonder problemen. Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
dannyboy Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Geplaatst: 3 april 2008 Er moet hier toch wel iemand zijn die werkt me zo een opstelling?? Heb al een soortgelijke vraag gesteld op het dreamboxforum over het per ftp benaderen van de db vanuit buiten (extern) maar ook daar geen bruikbare tips. Ook daar ging het om het gebruik van een Livebox icm een draadloze router. Grt Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
lemoi Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 wil je persee de livebox? (of heb je tel van orange?). Want je kan je wat ellende besparen door een simpel modempje te kopen waar alles vanzelf gaat (ja had toch ook een andere router achter de livebox? En zo niet dan voor een paar tientjes een router met modem ingebouwd). Ik was de livebox zo zat dat ik dat maar gedaan heb. en nu is alles piece of cake Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
dannyboy Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Geplaatst: 3 april 2008 Hey Lemoi, Ik heb ook telefonie , dus jouw voorstel gaat niet op. En ja, ik heb er ook een andere draadloze router achter. Dit is wel belangrijk voor de keuze wel of niet een netwerk HD te nemen. Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen