bigtwin Geplaatst: 22 maart 2008 Geplaatst: 22 maart 2008 Ik heb hier met de zoekfunctie gezocht, maar niets kunnen vinden over het volgende: Mijn vader wilt een sat installatie aanschaffen. Nu geeft, zoals dat vaker gebeurt, de verhuurder geen toestemming om een schotel te plaatsen. Nou heb ik wel eens gehoord van een schotel, die op een tuinlamp lijkt, zo'n witte bol op een paal. In die bol zou dan de lnb zitten. Die kan ik echter nergens vinden. Kent iemand van jullie dit soort ontvangers? En wat zijn eventuele andere oplossingin voor dit probleem? Dank voor jullie antwoorden ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Gast privatos Geplaatst: 22 maart 2008 Geplaatst: 22 maart 2008 Een schotel mag dan misschien niet tegen de gevel gehangen worden, maar wel gewoon in de tuin neergezet op b.v. een tegelvoet. Dat kunnen ze eenvoudigweg niet verbieden. Dus even bekijken wat de mogelijkheden zijn.
the boss Geplaatst: 22 maart 2008 Geplaatst: 22 maart 2008 Of anders hier eens kijken. http://www.waarisjouwschotel.nl/ Grtz Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.
Mojo Geplaatst: 22 maart 2008 Geplaatst: 22 maart 2008 Citaat: Ik heb hier met de zoekfunctie gezocht, maar niets kunnen vinden over het volgende: Je staat in het bos maar ziet geen boom KLIK You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
W3ird_N3rd Geplaatst: 22 maart 2008 Geplaatst: 22 maart 2008 Bedenk je wel dat de "tuinlamp" maar één satelliet kan ontvangen. Bijvoorbeeld Astra 19,2. In dat geval heb je de regionalen en themazenders op 23,5 oost dus niet. Je zou ook eens moeten kijken waar de schotel precies moet komen, misschien kan je hem redelijk verdekt opstellen. Vwb. het huurhuis: boor in ieder geval nergens gaten in. Met een vensterdoorvoer/raamdoorvoer/Fensterdurchführung kan je de kabel binnenkrijgen, op een tegelvoet kan je de schotel neerzetten. Zet je de schotel op een (zwaar) karretje (op de handrem), dan kan helemaal niemand er wat over zeggen omdat de installatie mobiel is. Op dezelfde manier dat niemand hem kan verbieden een kruiwagen in de tuin te zetten.. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Gast Pacman Geplaatst: 22 maart 2008 Geplaatst: 22 maart 2008 Origineel bericht van: the boss Of anders hier eens kijken.http://www.waarisjouwsch*tel.nl/ Webshop ????
Miauw Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 Als je een zonnescherm mag ophangen dan zie ik het probleem niet. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Gast Brains Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Schotels worden meestal verboden aan een woning te bevestigen. Ze kunnen nooit verbieden dat jij een schotel hebt. Je zou kunnen overwegen een goede zware parrasolvoet te kopen en een doorvoerpijp voor het type dakpan die er zit. Men zet de schotel op een pijp en laat hem door de doorvoer heenzakken in de tegelvoet en hij staat op zolder-vliering. Dit heb ik ook gedaan bij mij zoon die mocht ook geen schotel aan de flat maken en toen hij er zat moets hij weg en hier hebben ze nog geen op of aanmerking op gemaakt. Zit ook niet aan de woning vast en loopt door een doorvoer heen wat niet verboden is.
MagicOnline Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Je hebt ook schroefloze bevestigingen "Aluminium antennehouder voor ramen" google maar eens, is te koop bij een groot electronica postorderbedrijf Gewoon klemmen dus, laat de verhuurder maar gaan zeuren dan. Plaatje werkt niet door de censuur CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
MagicOnline Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Bij deze als nog het plaatje. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast Brains Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Zie je wel de oplossingen komen wel. Als de grote meneren wetten kunnen maken en als er advocaten zijn die mazen kunnen vinden, kunnen wij met ons allen ook wel wat vinden om het verhuurders moeilijker te maken :DWet boeken worden als maar dikker
Gast sattaz Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Origineel bericht van: MagicOnline Je hebt ook schroefloze bevestigingen "Aluminium antennehouder voor ramen" google maar eens, is te koop bij een groot electronica postorderbedrijf Gewoon klemmen dus, laat de verhuurder maar gaan zeuren dan. @MagicOnline, Die oplossing is mogelijk. Zolang het maar niet (schroefloos) aan de voorgevel bevestigd wordt. Met vriendelijke groeten sattaz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen