MagicOnline Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 De gbox versie die ik voor hem had aangepast was al een oudere versie (gbox 2.22) Alle gbox builds zijn i586 zover ik weet, en de source is niet beschikbaar. Het was misschien wel zo netjes geweest om hem dit te melden aangezien je al wist dat er instructie issues waren. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
PosiXX Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Ik heb zelf geen ervaringen met GBox dus ik kan ook niet weten dat dit probleem zich voor doet. Zoals ik al zei is het voor de andere 2 emu's geen issue; CCcam is al compatible, newcs > 1.50 wordt het, of je gebruikt een oude (< 1.31).
spikes Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Er is ook een 225 x86 versie van g**x. Misschien werkt die wel. Grtn
cowo Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Geplaatst: 25 maart 2008 Origineel bericht van: MagicOnline De gbox versie die ik voor hem had aangepast was al een oudere versie (gbox 2.22) Alle gbox builds zijn i586 zover ik weet, en de source is niet beschikbaar. Het was misschien wel zo netjes geweest om hem dit te melden aangezien je al wist dat er instructie issues waren. Met dat laaste ben ik helemaal met je eens. Helaas denkt de verkopende partij daar heel anders over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen