YUGI Geplaatst: 22 maart 2008 Geplaatst: 22 maart 2008 hp pavilion 9760 al na 1 week harde schijf stuk.en natuurlijk de harddisk waar het besturings systeem op staat.het is bijna niet te gelovem maar het is zo.iemand enig idee hoe de service verloopt en hoe snel,hoeft alleen maar een nieuwe hdd in.laptop heeft het 6 dagen uitgehouden. gr
HDvideo Geplaatst: 22 maart 2008 Geplaatst: 22 maart 2008 HP service naar mijn ervaring is belabberd, halen hem op en je bent het 3 4 weken kwijt. Slimste is naar de winkel te gaan en hem om te ruilen. Na een week defect is dat wel redelijk.
WPW Geplaatst: 22 maart 2008 Geplaatst: 22 maart 2008 Iets ander model ook gehad na +-4 maanden, voeding kapot(blies zichzelf op nadat de ups aanging) daarna de HD, zelf maar vervangen aangezien het moederbord van server kwaliteit is. HP zal het wel gerepareert hebben maar had geen zin weken te wagten. De volgende keer zal ik best wel weer een HP nemen maar reserveer meteen 55 euro voor een kwaliteits voeding en 90 euro voor een goeie hdd. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
YUGI Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Geplaatst: 22 maart 2008 heb net even contact met de winkel gehad (its)moet dinsdag langs komen,dan word er een nieuwe via de leverancier geregeld.even afwachten dus. jongens bedankt. gr.vrolijk pasen met dat stront weer haha
Ome Merde Geplaatst: 22 maart 2008 Geplaatst: 22 maart 2008 ik zou zeggen succes ! ik heb nog nooit zo'n club amateurs bij elkaar gezien als Hewlett Packard. merDe deze ruimte is te huur
YUGI Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Geplaatst: 22 maart 2008 heb ook een digi camera van hp gehad ging in de 12 de maand kapot (lichtsensor)keurig een nieuwe gekregen binnen een week en de oude moest ik retour sturen.zo kan het dus ook.dinsdag weet ik meer.x gr
gigantaandemuur Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 Origineel bericht van: Ome Merde ik zou zeggen succes ! ik heb nog nooit zo'n club amateurs bij elkaar gezien als Hewlett Packard. merDe exactly nooit meer een HP voor mij wat een ellendelingen "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Nesclan Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Citaat: wat een ellendelingen Citaat: club amateurs En bedankt *Dreambox 7020S (Iolite en gemini) -Stab HH120-1 mtr Gibertini -MM 1.02-Conax cam-[color:"red"]onbruikbare[/color] M-II kaart-seasonII -Mastercrd2* Hauppauge Nova CI met Progdvb +Yankse
Ome Merde Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 werk jij bij die toko ? merDe deze ruimte is te huur
Nesclan Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 yep.. Maar niet bij de PC, Ipaqs etc, maar bij de netwerk afdeling. *Dreambox 7020S (Iolite en gemini) -Stab HH120-1 mtr Gibertini -MM 1.02-Conax cam-[color:"red"]onbruikbare[/color] M-II kaart-seasonII -Mastercrd2* Hauppauge Nova CI met Progdvb +Yankse
Ome Merde Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 okeej, je collega's van de TD kunnen er niks van merDe deze ruimte is te huur
TangoBravo Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Bij de helpdesk hebben ze mij wel super geholpen, mijn nieuwe printer ging stuk, en binnen een week kreeg ik weer een nieuwe, plus extra inkt, en printkoppen, enz. T B
Nesclan Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 hehehehe. no offense taken... Heb zelf tot voor kort ook als TS gewerkt (Networking, maar dan voornamelijk voor grote ondernemingen) nu project management. HP is een mega grote onderneming, en er zullen altijd ontevreden klanten blijven (maar gelukkig ook positieve klanten zoals Tango Bravo ) Maar ga een beetje offtopic. *Dreambox 7020S (Iolite en gemini) -Stab HH120-1 mtr Gibertini -MM 1.02-Conax cam-[color:"red"]onbruikbare[/color] M-II kaart-seasonII -Mastercrd2* Hauppauge Nova CI met Progdvb +Yankse
grunnsat Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Origineel bericht van: Ome Merde okeej, je collega's van de TD kunnen er niks van merDe HP heeft dit soort onderhoud al lang uitbesteed. Zelfs grote computer systemen worden niet meer door HP zelf onderhouden.
Gast 3mps Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Kan nooit zo berooerd zijn als toshiba,nederland. Het is mijn favoriete merk qua laptops,maar als er iets gerepareerd moet worden kun je de lol op.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen