Ga naar inhoud


hp pavilion 9760 al na 1 week harde schijf stuk.


YUGI

Aanbevolen berichten

hp pavilion 9760 al na 1 week harde schijf stuk.en natuurlijk de harddisk waar het besturings systeem op staat.het is bijna niet te gelovem maar het is zo.iemand enig idee hoe de service verloopt en hoe snel,hoeft alleen maar een nieuwe hdd in.laptop heeft het 6 dagen uitgehouden.

 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites


Iets ander model ook gehad na +-4 maanden, voeding kapot(blies zichzelf op nadat de ups aanging) daarna de HD, zelf maar vervangen aangezien het moederbord van server kwaliteit is. HP zal het wel gerepareert hebben maar had geen zin weken te wagten. De volgende keer zal ik best wel weer een HP nemen maar reserveer meteen 55 euro voor een kwaliteits voeding en 90 euro voor een goeie hdd.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
ik zou zeggen succes ! ik heb nog nooit zo'n club amateurs bij elkaar gezien als Hewlett Packard.



merDe
exactly nooit meer een HP voor mij wat een ellendelingen

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep.. smile

 

Maar niet bij de PC, Ipaqs etc, maar bij de netwerk afdeling.

*Dreambox 7020S (Iolite en gemini) -Stab HH120-1 mtr Gibertini -MM 1.02-Conax cam-[color:"red"]onbruikbare[/color] M-II kaart-seasonII -Mastercrd2* Hauppauge Nova CI met Progdvb +Yankse

Link naar reactie
Delen op andere sites

hehehehe. smile no offense taken... :D

Heb zelf tot voor kort ook als TS gewerkt (Networking, maar dan voornamelijk voor grote ondernemingen) nu project management.

 

HP is een mega grote onderneming, en er zullen altijd ontevreden klanten blijven (maar gelukkig ook positieve klanten zoals Tango Bravo :D )

 

Maar ga een beetje offtopic. smile

*Dreambox 7020S (Iolite en gemini) -Stab HH120-1 mtr Gibertini -MM 1.02-Conax cam-[color:"red"]onbruikbare[/color] M-II kaart-seasonII -Mastercrd2* Hauppauge Nova CI met Progdvb +Yankse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan nooit zo berooerd zijn als toshiba,nederland.

Het is mijn favoriete merk qua laptops,maar als er iets gerepareerd moet worden kun je de lol op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...