Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb twee dvd roms in mijn xp machine zitten.Allebei hebben ze problemen met het lezen van cd en dvd 's.

Omdat ik dacht dat het aan de dvd roms lag heb ik er andere in gedaan maar helaas het probleem blijft.

Het vreemde is dat een lege dvd niet gelezen kan worden en er een melding komt als d:\ is niet toegankelijk.onjuiste functie.

Eenzelde dvd(vwb merk) ooit met de dezelfde dvd rom gebrand kan hij dan weer wel lezen.

Mijn conclusie is dan ook dat de dvd roms ok zijn en dat het ergens anders aan moet liggen maar wat?

Ik weet het niet meer.

DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000

Geplaatst:

Ik heb 5 verschillende dvd roms erop gehad nieuwe kabels etc...Het is nog steeds raar maar waar....

Geplaatst:

@ronald10,

Misschien een slechte serie CD/DVD's die het station niet kan lezen ?

Een verkeerde combinatie komt vaker voor, probeer eens een ander merk of serie, gr.

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Geplaatst:

Het is inmiddels opgelost.

Na wat testjes met verschillende DVD roms bleek dat de toegang van de lege cd of dvd ontoegangelijk is.

Dit in tegenstelling van andere computers of laptops hier.Daar geven ze aan een lege beschrijfbare schijf.

Ik kan nu gelukkig wel cd's of dvd's branden ondanks dat de cd's of dvd's ontoegankelijk zijn.Daar is me het dan ook om te doen.Ik kan weer branden!! Eenmaal gebrand laat de dvdrom de files zien.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen